X

מהפכת השירות של ראש העירייה יוצאת לדרך

  • כ"ה שבט התשע"ט

רונן דמארי

  בשבוע שעבר העביר ראש העיר, רז קינסטליך, מייל לכל עובדי העירייה ובו הציג את החזון שלו למהפכת השירות בעירייה. במסמך שהופץ הכריז קינסטליך כי מהפכת השירות היא חלק אינטגרלי מהאני מאמין שלו ושל הנהלת העיר החדשה וצירף את אמנת השירות המשקפת את תפיסתו.

קינסטליך: "אחת המטרות העיקריות שהצבתי לעצמי עוד טרם כניסתי לתפקיד, היא חיזוק הקשר עם התושב והחזרת האמון של התושבים בעירייה"

קינסטליך ציין מספר תחומים החשובים עליהם הוא מתכוון לתת דגש: "מענה לתושב- אנו מתחייבים לנהוג בהגינות וכבוד לכל התושבים תוך חיזוק הקשר עם התושב, המבוסס על פתיחות ויחס אישי, יושרה - אנו מתחייבים לפעול ביושר, בטוהר מידות ובשקיפות, כדי לשמור על מנהל תקין ולנהוג באחריות בכספי ציבור המופקדים בידינו, אמינות- אנו מתחייבים לטפל בכל פניית תושב, לתת מענה מקיף, מקצועי ומתאים, תוך שמירה על פרטיותו. זמינות- אנו מתחייבים להיות זמינים לקבלת פניית תושב ולהשיב לפנייה בשירות אדיב, איכותי, הוגן וללא משוא פנים". קינסטליך אמר ל"גל גפן" השבוע: "אחת המטרות העיקריות שהצבתי לעצמי עוד טרם כניסתי לתפקיד, היא חיזוק הקשר עם התושב והחזרת האמון של התושבים בעירייה. עובדי העירייה הם שותפיי לעשייה ואני רואה בהם שגרירים של העיר. זו זכות עבורי ועבור כל עובדי העירייה לשרת את התושבים".
רז קינסטליךצילום: רז קינסטליך
רז קינסטליך. צילום: יח"צ            
חדשות העיר משני

art