X

ג'פניקה

  • ח' תשרי התשע"ח

רשת ג'פניקה מצרפת לתפריט המסעדה רול לטיני, המפגיש את המטבח הלטיני עם זה היפני. הרול החדש נוצר בהשראת east side sushi, סרטו עטור הפרסים של הבמאי והיוצר אנתוני לוצ'רו.
שף הרשת ליאון לאוגנקי החליט לעשות מעשה ולהביא את עולם הקולנוע לצלחת של הסועד תוך כדי התאמה לאוכל האהוב על הישראלים, וייצר רול לטיני חדש המצטרף לתפריט המסעדה, הרול כולל סלמון טמפורה, ביצי טוביקו, אבוקדו וחלפינו ומוגש בציפוי ספייסי טונה, חלפינו ופצפוצי טמפורה.
הרול נוצר בהשראת סרטו עטור השבחים והפרסים של הבמאי והיוצר אנתוני לוצ'רו east side sushi, שיוקרן בישראל החל מה – 5/10/17. הסרט מספר את סיפורה של חואנה, אם חד הורית, בעלת ידי זהב ויכולות מופלאות במטבח, המתקבלת לעבודה כעוזרת טבח במסעדה יפנית מקומית, שם היא מגלה עולם חדש של ניחוחות, טעמים ותרבויות המציתות מחדש תשוקתה למזון ואת חלומה להיות סושי-שף. כנגד כל הסיכויים, היא יוצאת למסע של גילוי עצמי, נחושה בדעתה לא לתת למסורת, לתרבות, למגדר ולאף אחד לעצור אותה מלהגשים את חלומה.
הרול החדש יוגש במסעדות רשת ג'פניקה החל מ-5/10, כשהסרט יוצא לאקרנים ויוגש למשך כ-3 חודשים, עם אופציה להיכלל בתפריט הקבוע של הרשת.
רול לטיני - סלמון טמפורה, ביצי טוביקו, אבוקדו וחלפינו בציפוי ספייסי טונה, חלפיניו ופצפוצי טמפורה
מחיר: 46 ₪

(צילום: ליאון לאוגנקי)
אוכל אוכלים בחוץ

art