X

אוסקר ווילד חולון

  • ט"ו אלול התשע"ז

הפאב האירי משיק תפריט עסקי הכולל מגוון עסקיות ופותח את שעריו מידי יום באמצע השבוע החל מהשעה 12:00 בצהריים.
מנה ראשונה לבחירה: קרפצ'יו סינטה, ירקות שורש צלויים על מצע טחינה, סלט לבבות חסה אורגולה וקרוטונים ברוטב ויניגרט דבש וחרדל.
בין המנות העיקריות לבחירה: שניצל חזה עוף עם פירה נימוח, Irish meatballs קציצות בשר ביתיות ברוטב עשיר של עגבניות וירקות שורש, חזה עוף סו-ויד מרינדת עשבי תיבול או חרדל ודבש, סלופי ג'ו בשר טחון משובח ברוטב ברביקיו ועוד.
תוספות לבחירה: צ'יפס, פירה תפוחי אדמה נימוח, מיקס אורז בר עם שום וקונפיאפונה ירוקה מוקפצת בשמן זית, לימון שום ומרווה.
הפאב האירי החולוני, אוסקר ווילד מתאפיין בבר עשיר הכולל למעלה מ- 140 סוגי וויסקי, יותר מ- 60 בירות מהבקבוק, 25 סוגי בירות מהחבית הנמזגות היישר מברז מצופה זהב ומבחר סוגים של קוניאק משובח.
תפריט האוכל כולל מנות ייחודיות כמו נקניקיות איריות אמיתיות, פיש אנד צ'יפס בבצק בירה ולקינוח ביסקוויט שוקולד וויסקי מטריף חושים. את החוויה של הפאב משלימה מוזיקה אירית שמחה, הופעות חיות ורוק קלאסי משנת ה- 80'.
המוטו של הפאב - לבלות, לצחוק, לשתות, לאכול, לשמוח, לחיות. וזאת בהשראתו של אוסקר ווילד, מחזאי, משורר וסופר אירי, שבנוסף להיותו איש רוח היה גם נהנתן לא קטן. המוזיקה שמתנגנת ללא הפסקה היא בסגנון רוק קלאסי משולב עם מוזיקה אירית טיפוסית. מידי שבוע מתקיימות במקום הופעות חיות, להקת רקדנים אירים, מתנות ואווירה אירית אותנטית. הכניסה לפאב מגיל 24 ומעלה.

צילום: אפיק גבאי
אוכל אוכלים בחוץ

art