n
דף הבית / נס ציונה / ספורט נס ציונה / עירוני נס ציונה משתדרגת

עירוני נס ציונה משתדרגת

הקבוצה חשפה את הסמל החדש שישמש את הקבוצה הבוגרת, מחלקת הנוער ומחלקת הנשים של המועדון

4867e20f-5ae7-4e91-aa25-bc0030c90379

אמש נחשף הסמל החדש של מועדון הכדורסל עירוני "חי מוטורס" נס ציונה. הסמל החדש ישמש את הקבוצה הבוגרת, מחלקת הנוער ומחלקת הנשים של המועדון החל מהעונה הקרובה – שתהיה העונה ה-17 של הקבוצה מהשפלה.

יו"ר המועדון יניב מזרחי הגיב על השינוי: "הסמל החדש מייצג אותנו היטב, ובפרט את ההתקדמות שעשינו כמועדון בעת האחרונה ואת ההתקדמויות שאנחנו עוד שואפים לעשות. זה היה שדרוג נחוץ לתדמית המועדון, למרות האהבה הרבה שכולנו חשנו ועדיין חשים לסמל הקודם.

בנושא אחר, עירוני ״חי מוטורס״ נס ציונה נרשמה לאירופה לעונת 2021/22. אלופת היורופקאפ הגישה את המסמכים הדרושים להרשמה למוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, כשבמידה והבקשה לא תתקבל הקבוצה תמשיך שנה רביעית ברציפות במפעל הפיב"א יורופקאפ – ותנסה לשמור על התואר בו זכתה בעונה האחרונה.

יו"ר הקבוצה יניב מזרחי: "ההשתתפות באירופה הפכה עבורנו למסורת ובניית המוניטין של המועדון. העונה החולפת רק הגבירה את המוטיבציה להמשיך בהתקדמות שלנו בזירה הבינלאומית. ההצלחה שלנו הביאה משב רוח מרענן לכדורסל הישראלי, כשלפחות 9 קבוצות רוצות לשחק באירופה בשנה הבאה. כעת נחל במלאכת הבנייה של הקבוצה שתהיה תחרותית בכל המסגרות״.
בכל הקשור לסגל, בקבוצה הודו לג׳רום מיינסי על תקופתו במועדון, אחרי שחתם בקבוצתו החדשה סנדאי מהליגה היפנית.
4867e20f-5ae7-4e91-aa25-bc0030c90379

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ותיקי הפועל ראשון לציון ונס ציונה צילום ותיקי ראשון לציון

ותיקי הפועל ראשון לציון ונס ציונה ערכו טקס מרגש לזכר הנרצחים ותפילה למען החטופים

תפריט נגישות