n
דף הבית / בת ים / עמותת "הגל שלי" קיבלה את אות הנשיא להתנדבות

עמותת "הגל שלי" קיבלה את אות הנשיא להתנדבות

השנה, בעקבות אירועי השבעה באוקטובר והמלחמה שפרצה בעקבותיה, הוחלט כי האות יוענק ליחידים, עמותות, עסקים או קבוצות שגילו רוח התנדבות מרשימה ופעלו לחיזוק חוסנו של העורף הישראלי בשגרה ובחירום.

11
צילום: עמותת "הגל שלי"

נשיא המדינה יצחק הרצוג הודיע על מקבלי "אות הנשיא להתנדבות" לשנת תשפ"ד. המלצות על מקבלי האותות התקבלו מן הציבור כולו והזוכים נבחרו בהמלצתה של וועדה מייעצת שמונתה על ידי נשיא המדינה ומורכבת מאנשי ציבור וחברה. בראש הוועדה, עומדת עו״ד איילת נחמיאס רבין, יצויין שהשנה היה מספר גדול מאוד של המלצות והנשיא מודה לכל מי שעשה והתנדב למען הכלל.

אות הנשיא להתנדבות יצוין השנה זו השנה ה 72- , כאשר המיזם החל בשנת 1872 ונוסד בתקופתו של הנשיא הרביעי למדינת ישראל, פרופסור אפרים קציר ז"ל לאחר מלחמת יום הכיפורים. המיזם מתקיים בשיתוף פעולה של בית הנשיא והמועצה הישראלית להתנדבות. הנשיא ורעייתו התקשרו למקבלי ומקבלות האותות שנבחרו ובישרו להם על זכייתם באות, ונענו בהתרגשות רבה.

אחת הזוכות בקטגוריית ארגונים ועמותות, היא עמותת "הגל שלי" הפועלת גם בעיר בת ים. 

׳הגל שלי׳ – עמותה המעניקה הזדמנות לנוער במצבי סיכון, אוכלוסיות מיוחדות ומתמודדי טראומה להשתקם באמצעות תכניות ייחודיות המשתמשות בגלישת גלים ככלי טיפולי וחינוכי. התוכנית של העמותה רב שלבית – הבוגרים, הופכים בעצמם למדריכי גלישה ומדריכים חינוכיים מוסמכים.

במלחמה, העמותה יזמה, פיתחה, והוציאה לפועל באופן מיידי תכנית חירום להתערבות בטראומה "כלים מהגלים". כיום, התכנית מופעלת בכמה יישובים במרכזיים ימיים בפריסה ארצית, זאת לצד קבוצות ייעודיות לשורדי מסיבת הנובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

המשטרה תפסה גנב תכשיטים סדרתי תושב חולון

תפריט נגישות