n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: כוכבי הרשת התגייסו לעזור בניקיון החופים

בת ים: כוכבי הרשת התגייסו לעזור בניקיון החופים

כוכבי הרשת סמיון ודניס נרתמו לפעילות התנדבות עם עובדי ההסתדרות הציונית העולמית בפעילות ניקוי חופים בעיר בת ים בעקבות האסון האקולוגי

דניס צ'רקוב סמיון גרפמן – צילום ההסתדרות הציונית העולמית
דניס צ'רקוב וסמיון גרפמן - צילום ההסתדרות הציונית העולמית

בעקבות האסון האקולוגי (אסון הזפת) שפקד את חופי ישראל, יזמה ההסתדרות הציונית העולמית יום התנדבות לכלל העובדים בחוף "המרינה" בבת ים.

ההסתדרות הציונית העולמית רואה חובה להתנדב בפעילות שכזו הואיל וזוהי חברת המופת עליה חלם הרצל ובעקבותיה יסד את ההסתדרות הציונית העולמית.

לפעילות הצטרפו כוכבי הרשת ותושבי בת ים דניס צ'רקוב וסמיון גרפמן שחגג יום הולדת בפורים אך נוכח הסגר והאיסור על מסיבות ציין את יום הולדתו בפעילות התנדבותית יחד עם ההסתדרות הציונית העולמית. יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל, חבר ההנהלה דרור מורג וסגן ראש העיר ירון לוי הפתיעו את סמיון עם שירים ועוגת יום הולדת.

יעקב חגואל יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית: "אנו מאמינים בציונות ירוקה, כזו המטפחת את נופיה של הארץ, פועלת לשמירה על אוצרות הטבע והמגוון האקולוגי הייחודי של הארץ, ופועלת לחינוך לערכים של הגנת הסביבה והכרת הארץ."

דרור מורג, חבר הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית: "לא ניתן להישאר אדיש להיקף הנזק באסון האקולוגי הפוקד את חופי ישראל בימים אלו, שמתווסף לתקופה סוערת במיוחד בחברה הישראלית בצל הקורונה.

ההסתדרות הציונית העולמית היא ארגון ששואף לקדם את החברה ישראלית אל עבר חברת המופת של הרצל והסביבה בה אנו חיים היא חלק בלתי נפרד מכך.

יחד עם חבריי בהנהלת הארגון החלטנו להגיע ביחד עם עובדי הארגון ליום ניקוי חוף ובכך לעזור ולו במעט לתקן את הנזק שנעשה. אני רוצה להודות לארגונים מגמה ירוקה ואקואושן שעזרו לנו וכן לכל הארגונים הירוקים על עבודת החשובה".

ירון לוי סגן ראש העיר בת ים מחזיק תיק החופים: "היום הגיעו לחופי בת ים מאות מתנדבים במסגרת הפעילות של ההסתדרות הציונית העולמית, פגשתי את המתנדבים הנפלאים שמסייעים לנו בניקוי הזפת מרצועת החוף. אנו נמשיך לעבוד קשה ולשתף פעולה כדי למזער את הנזק האקולוגי שנגרם לחופים".

  סמיון גרפמן צילום ההסתדרות הציונית העולמית

סמיון ועוגת יום ההולדת- צילום: ההסתדרות הציונית העולמית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות