n
דף הבית / חדשות בת-ים / האולימפיאדה מגיעה אל בת ים

האולימפיאדה מגיעה אל בת ים

החוויה הבינלאומית של המשחקים האולימפיים באירוע ענק בבת-ים בימים שלישי-שישי 3-6/8/21. אירוע לכל המשפחה, הכניסה חופשית!

8d718d64-d204-4368-87b8-d77d94b90cdd

באירוע הספורטיבי שיתחיל היום (שלישי), הטיילת תשנה את פניה ויתקיימו בה פעילויות ספורט, סדנאות, משחקים אתגריים ומשחקי ספורט ימי לכל המשפחה והכל באווירת האולימפיאדה במסע חוויתי חובק עולם.

בין שלל האטרקציות וההפעלות, יוכלו התושבים ליהנות מקיר טיפוס אקסטרימי, תחרויות גלישה וגלישה לילית, סדנאות צלילה, טורניר מטקות חופים ומתחם אופני ספינינג. כמו כן, בכפר האולימפי יערכו תחרויות קבוצתיות מקצועיות; טורניר כדורגל וכדורעף חופים, טריאתלון משפחות, מיני גולף וסנוקר בול, מתחמי יוגה וזומבה. בנוסף, יתקיים מופע אור קולי מרהיב בצבעי האולימפיאדה, מסיבת חוף גדולה והופעה של להקת מלבי ג'אם וטל שטיין (יום ו' 6/8, 12:00).

לצידו של הכפר האולימפי, יערך לראשונה פסטיבל הגלישה והמוזיקה הבת-ימי; תחרות הרטרו בגלישת גלים no thruster אליפות הארץ בגלשני טווין פין ( 15.7-4.8 , 07:00-15:00 חוף טובגו). בפסטיבל יתנו אווירה- מרסדס בנד וגיא מזיג עם מופע פותח של אסף שלם והסולמייטס (יום ה' 5.8 19:00). לאורך כל ימי הפעילות, יוקרנו המשחקים האולימפיים מטוקיו על מסכי ענק בטיילת. 

צביקה ברוט, ראש העיר: " הקיץ הזה הוא רק בבת ים, לצד כל אירועי הקיץ הגדולים בעיר, אנו מקימים לראשונה, כאן בטיילת בת ים כפר אולימפי, צבעוני וססגוני, עם כל ענפי הספורט, כולל הספורט הימי בחוויה מדהימה לכל המשפחה! תחת כל הנחיות משרד הבריאות. מזמין את כולם להגיע ולהנות מחוויה שוברת שיאים"

לפרטים נוספים: https://www.bat-yam.muni.il/info.php?id=9541

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות