n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: ח"כ סימון דוידסון ביקר בעמותת "הגל שלי"

בת ים: ח"כ סימון דוידסון ביקר בעמותת "הגל שלי"

חבר הכנסת ממפלגת "יש עתיד" הגיע אל העמותה יחד עם סגן ראש עיריית בת ים- ירון לוי

סימון דוידסון ירון לוי הגל שלי צילום הדר סגל
ח"כ דודיסון, עם לוי ואנשי עמותת "הגל שלי"- צילום: הדר סגל

חבר הכנסת סימון דוידסון ממפלגת "יש עתיד", הגיע היום (ראשון) לביקור בבת ים וקפץ עם חברו- סגן ראש עיריית בת ים, ירון לוי, אל עמותת "הגל שלי", העובדת עם נערות ונערים בסיכון.

סימון דוידסון ירון לוי צילום הדר סגל

דוידסון, אשר שימש בעברו כיו"ר איגוד השחייה ואף כחבר הוועד האולימפי, אמר לאחר הסיור בעמותה: "שמחתי מאוד לבקר היום בעמותת “הגל שלי” בבת ים, ביחד עם סגן ראש העיר בת ים, חברי ירון לוי. זוהי עמותה חשובה מאוד המפעילה תכנית חינוכית ייחודית מסוגה בעולם לנערות ונערים בסיכון, המשתמשת בגלישת גלים ככלי חינוכי להתפתחות אישית.

שמחתי לפגוש את ירון, המנכ״ל והמייסד, שחיין בעברו. החזון שלו הביא להקמת העמותה, הוא הגיע עם חלום לעזור לנוער והגשים את החלום. לעמותה יש צוות מצוין מובחר ומחויב מכל קשת החברה הישראלית שעושים עבודת קודש אמיתית.
סימון דוידסון צילום הדר סגל
התרגשתי מאוד לשמוע את סיפורו של דור, שהגיע לעמותה בגיל 14 מבאר שבע עם רקע קשה, הגל שלי נתנו לו את כל הכלים להצליח, היו לו למשפחה והוא אכן הצליח בגדול. כיום הוא בן 23, אחרי שירות קרבי בחיל הים ועם בית ספר לגלישה משלו. החזון המרכזי שלהם להיות ארגון נוער משמעותי שמסייע לאלפי נערות ונערים לכל אורך חופי ישראל.
דוידסון סיכם ואמר: "התרגשתי לפגוש אנשים עם רוח ספורטיבית של מנצחים. תמשיכו לגלוש על גל ההצלחה. אני פה למענכם ובשבילכם בכל נושא שתרצו."
סימון דוידסון הגל שלי צילום הדר סגל
צילומים: הדר סגל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות