n
דף הבית / בת ים / בת ים נדל"ן / בת ים: "זה יהיה אחד המקומות היפים בגוש דן"

בת ים: "זה יהיה אחד המקומות היפים בגוש דן"

החלו העבודות על פארק תצפית הים וההבטחות הן למשהו שטרם נראה בבת ים או בארץ בכלל

הדמיה 3 ברוידא מעוז אדריכלות נוף בעמ
הדמיה: ברוידא מעוז אדריכלות נוף בע"מ

השבוע החלו העבודות להקמת פארק תצפית הים. הפארק משתרע על פני כ-100 דונם והוא יכלול שבילי אספלט, שבילי מצעים, טיילת עץ מרחפת, מדרגות עץ, הצללה, ריהוט גן מסוגים שונים, תאורה, שטחי גינון ומבני שירותים.

במקום מתעתדת לקום שמורה המתנשאת כ-20 מטרים מעל פני הים, שתשמש כשטח לטיולים רגליים ותצפיות מרהיבות לכל המשפחה.

במקור התנשא במקום הר פסולת, אולם מתוך מחויבותה של עיריית בת ים לערכי איכות הסביבה ושימור הטבע הוחלט על שיקום נופי לאזור, שהוכרז כבעל ערכי טבע גבוהים לשימור, הכולל דיונות ייחודיות על שטח של כ-10 דונם, בתי גידול ייחודיים של צמחיה, מגוון בעלי חיים, אתרי קינון ופעילות של בע"ח שונים. באתר השימור מתוכננת טיילת היקפית "מרחפת" ומספר מוקדי צל, המאפשרים חוויה מנוף דיונות טבעי ותצפית מרהיבה לים.

במסגרת הליך השיקום הנופי של ההר יבוצעו עבודות שיקום, הסדרה, זריעה וגינון ונטיעות וכן יסללו שבילים ומדרגות המובילים אליו. בראש ההר מוקמה תצפית ייחודית לצד מקומות ישיבה והתכנסות מוצלים.

במסגרת שיקום האתר כולו ושמירתו כאתר טבע עירוני טופלה גם "המחצבה" שהייתה במקום והיא תהפוך למקום לטיול, שהייה, התבוננות בציפורים ומקום התכנסות ולימוד.

הדמיה 2 ברוידא מעוז אדריכלות נוף בעמ

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, אמר: "אני שמח לבשר על השקתו של אחד הפרויקטים היפים שיזמנו בבת ים. שיקום המקום ממצב את בת ים כעיר המקדמת את הגישה האקולוגית ומפתחת את השטחים הציבוריים, תוך מחשבה קדימה על הדורות הבאים ותיקון עוולות העבר".

מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, הוסיפה: "אני גאה שהפרויקט המבורך הזה יוצא לדרך. כלי העבודה עלו על הקרקע ויפעלו כדי לשקם את הגבעה היפהפייה הצופה אל הים, לטפח אותה, לבנות שבילי הליכה ולהפוך את המקום לאחד היפים בגוש דן".

הדמיה 1 ברוידא מעוז אדריכלות נוף בעמ

הדמיות: ברוידא מעוז אדריכלות נוף בע"מ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות