n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: ברוט רוצה לאסור שהייה בחופי הים

בת ים: ברוט רוצה לאסור שהייה בחופי הים

ראש עירית בת-ים צביקה ברוט פנה למועצה לביטחון לאומי בבקשה להחזיר זמנית את איסור השהייה בחופי הים, במסגרת התקנות לשעת חירום.

התאוורות בטוחה טיילת צילום דוברות עיריית בת ים

זאת בעקבות עליה משמעותית במספר החולים בעיר בימים האחרונים, בדומה לעליה שהיתה בתל אביב בתחילת החודש.

בבת-ים דיווחו השבוע על עליה מדאיגה במספר החולים, לאחר תקופה ארוכה בה נחשבה העיר לירוקה עם מספר חולים נמוך. ההערכה היא כי העליה נובעת מהתפרצות נקודתית באחד הסופרמרקטים בעיר בשבוע שעבר, וכן מהדבקות בחופי הים אליהם מגיעים עשרות אלפי מתרחצים בכל סוף שבוע.

לדברי ברוט: ״אנו עובדים מסביב לשעון כדי להחזיר את העיר לרמת תחלואה נמוכה, אך שום דבר שנעשה לא יצליח אם לא יהיה שיתוף פעולה מהציבור. אני קורא לכולם להקפיד מאד על כללי משרד הבריאות, ולא לצאת מהבית ללא מסיכות. אנו מקיימים הערכת מצב פעמיים ביום וכעת מחכים להכרעת הממשלה לגבי חופי הים. אין שום דרך לאכוף את מה שמתרחש שם, והממשלה צריכה לקחת אחריות בשאלה אם היא חשה בנח עם המצב בחופים – ולעמוד מאחורי ההחלטה הזו, עם כל המשמעויות שבדבר״.

ברוט, הורה כבר ביום שישי אחרון לסיים את שנת הלימודים לתלמידי כיתות ה׳ ומעלה, והם עברו ללמידה מרחוק. כעת הוא שוקל לצמצם גם את לימודי כיתות א׳ עד ד׳ במטרה להביא למניעת התפשטות הקורונה בעיר. בנוסף קיים אתמול ראש העיר שיחת זום עם מנהלי כל הסופרמרקטים בעיר, וביקש מהם להפעיל שעות ייחודיות לקניות רק עבור אזרחים ותיקים.

במקביל הגבירו העיריה והמשטרה את האכיפה בנושא הקורונה, וברוט הורה לבצע ביקורי פתע כמה פעמים ביום בסופרים בעיר.

בשעות הקרובות יקיים ראש העיר הערכת מצב נוספת בהשתתפות נציגי העיריה, המשטרה, פיקוד העורף, משרד הבריאות והמל״ל.

(צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות