n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: אלו תוצאות האמת והן לא מעודדות

בת ים: אלו תוצאות האמת והן לא מעודדות

בניגוד לפרסומי העירייה, חלה ירידה במספר הזכאים לבגרות בקרב תלמידי העיר. במחלקת החינוך טוענים כי הנתון שפורסם על ידם הוא המדויק

תלמידים כיתה צילום דוברות עיריית בת ים
תלמידים בכיתה, צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

עיריית בת ים מיהרה להתפאר בהישגי תלמידי העיר ופרסמה כי בניגוד ל- 85% שהיו זכאים לבגרות בשנה שעברה, הפעם המספרים השתפרו ועלו ל- 86.8%. מה שבעירייה לא סיפרו לכם שהמספר האמיתי של התלמידים הזכאים לבגרות הוא למעשה 83.8%, בדיוק שלושה אחוזים פחות.

המספר המנופח שהעירייה פרסמה כולל אך ורק את תלמידי החינוך הרגיל בבת ים, אך מספר התלמידים הכולל בבת ים הזכאי לבגרות הוא המספר הנמוך יותר ואם משווים זאת לנתוני השנה שעברה, נראה כי המגמה המדאיגה של ירידה בתלמידים הזכאים, ממשיכה. 

אגב, מספר השיא של הזכאים לבגרות בבת ים נקבע בשנת 2018, אז- כשעל כסא ראש העיר ישב יוסי בכר, אחוז הזכאים מכל תלמידי בת ים עמד על 86.3% ומאז כאמור, המספרים בירידה.

ממינהל החינוך בעיריית בת ים נמסר בתגובה: "הטענה אינה נכונה כלל. אחוז הזכאות לבגרות בבת-ים, שעלה השנה מאד, פורסם על ידי משרד החינוך והוא הנתון המדויק. אחוזי הזכאות לבגרות נמדדים בכל הערים ברחבי הארץ בשני סוגי מדדים – משום שהחינוך המיוחד כולל גם תלמידים שאינם יכולים לגשת לבגרות ולכן המספרים בכל הארץ והשוואה בין הערים נעשים לפי המדד של התלמידים הניגשים לבגרות, כפי שמפרסם משרד החינוך. כך גם נעשה בעיריית בת-ים בכל השנים, בהתאם לפרסומי משרד החינוך."

1

2

הטבלאות לא משקרות- הנתונים נלקחו ישירות מאתר משרד החינוך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות