n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / צועדים בגאווה: צעדת הגאווה והתקווה ברחובות תתקיים כסדרה

צועדים בגאווה: צעדת הגאווה והתקווה ברחובות תתקיים כסדרה

השנה, צועדים.ות השנה ברחובות למען הגאווה, התקווה, הביטחון, שוויון הזכויות והרצון על מנת לקיים חברה טובה וצודקת ולכולם.ן

צלם: רובי יהב
צלם: רובי יהב

מצעד הגאווה והתקווה השנה יתקיים ביום חמישי, ה-27 ליוני בין השעות חמש אחר הצהריים ועד לשעה שמונה וחצי בערב. ההחלטה לקיים את המצעד הייתה לא קלה.

״אירועי 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל עוררו לבטים רבים על אופי האירוע, אך ההחלטה לקיים את הצעדה נובעת מכך שהמאבק של הקהילה הגאה ומצעדי הגאווה בפרט הם צעד לעבר שוויון זכויות וביטחון לכולם ולכולן, מאבק שלצערנו רחוק מלהסתיים ושחובתנו להמשיך לקיים אותו גם בזמנים כאלו.

לדברי אלון אופנהיימר, רכז הקהילה הגאה ברשות לביטחון קהילתי ״השנה נציין את צעדת הגאווה והתקווה ברחובות באופן שונה, כזה אשר מכבד ומודע למצב הלאומי בו אנו נמצאים. הצעדה, והעצרת בשיאה, בהשתתפות מטה משפחות החטופים, יביאו לידי ביטוי את התרומה של חברי וחברות הקהילה לחברה הישראלית מאז ה 7 לאוקטובר ויקראו להחזרת החטופים ארצה במהרה״.

עוד ציין אופנהיימר כי ״מצעדי הגאווה נתפסים לעיתים כמקור לחגיגה, אבל הם בראש ובראשונה קריאה והפגנה למען זכויות הקהילה הגאה. בעיר רחובות חלה התקדמות משמעותית בשנים האחרונות, אך עדין הדרך ארוכה ואנו מודים לשותפנו, עו״ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק חוסן קהילתי, מעמד הילד נוער בסיכון ונכסים, שבוחר ללכת בה איתנו: "אני רוצה לחזק את הקהילה הגאה הרחובותית במאבק הלא מתפשר שלה על היותה חלק מהמרקם העירוני, כולי תקווה שבשנה הקרובה נחגוג את הקמת הבית הגאה בעיר ואת שובם של כל חטופינו לחיק משפחותיהם.בנוסף אנו מודים לשוקי קרומר סגן ומ"מ ראש העיר, מחזיק תיק תרבות ואזרחים ותיקים על הסיוע בהפקת הצעדה והעצרת השנה״.

את העצרת ינחה השחקן והמנחה יליד העיר דניאל מורשת, ינאמו נציגי העירייה, נציגי הקהילה, נציגי הנוער מטעם ארגון הנוער איגי, יוקרן קליפ קצר אודות עשיית חברי הקהילה הגאה תושבי העיר במהלך המלחמה, ויבוצעו מספר שירים.

חמישי, 27.6.24 | 20:30-17:00 | התכנסות: רכבת רחובות – כניסה דרומית | עצרת: הרצל/אייזנברג | הכניסה חופשית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ג

ברכה והצלחה: דיירות ודיירי רחוב גבריאלוב 31-33 בשכונת קריית משה התבשרו על תחילת הבנייה

תפריט נגישות