n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / עיריית רחובות מציגה בהטבה לעסק: במקום אחד קבל קנס כפול

עיריית רחובות מציגה בהטבה לעסק: במקום אחד קבל קנס כפול

סאגת סניף מקדונלנדס שפתוח בשבת מסרבת לדעוך, כעת נודע כי בעל העסק קיבל השבוע קנס כפול. - כי כנראה פעמיים זה יותר טוב

WhatsApp Image 2024-06-06 at 11.57.01

המאבק סביב סגירת סניף מקדונלדס שבמרכז אחוזות הנשיא בסופי שבוע עולה מדרגה. לאחר שלפני שבועיים, מספר שעות לפני כניסת השבת הוציאה העירייה הודעה לפיה יש מתווה הידברות ושלכאורה בעיית פתיחת הסניף בשבת נפתרה ושעד אז תתבצע אכיפה רכה לדברי בכירים בעירייה. בפועל, שוב, מתברר שההפך הוא הנכון. מתברר שהוא שהיה הוא שיהיה ועוד יותר גרוע- בשבת האחרונה הסניף קיבל שני דוחות על הפתיחה בשבת. ברור שמטרת הדו"ח היא לשבור את המנהלים ולהביא לסגירתו המוחלטת בסופי שבוע. אגב, גם הפעם, הפקח לא הגיע לסניף ביום שבת אלא ביום ראשון שלחו לסניף שני דוחות שנרשמו במהלך השבת.

למרות שבעיריית רחובות מנסים לצייר תמונה פחות בררנית, לגל גפן הגיעו עדויות של בעלי מסעדות בעיר, שקיבלו התראות לפני קנס על אותה עבירה, אולם הם בחרו לפנות לבעלי תפקידים בעיריה שטיפלו עבורם בנושא. ״פניתי לבכיר בעיריה והסברתי שאני לא אהיה הפרייאר התורן שיקבל קנסות, הוא הבטיח לי שזהוא יטפל בנושא וזה אכם טופל״ אמר בעל מסעדה בעיר שביקש לא לפרסם את שמו.

עו"ד יניב מרקוביץ', ראש האופוזיציה: " מעניין לדעת איפה ראש העיר? מדוע קולו לא נשמע? כמו שכבר נאמר, ראש העיר הוא זה שאמון על מערך האכיפה והוא זה שנותן את  ההנחיה  איפה ומה לאכוף. יועילו חברי למועצה שהבטיחו אכיפה רכה, הידברות ושאר סיסמאות ריקות להסביר מדוע בשבת האחרונה הסניף קיבל שני דו"חות? אולי יוכלו לספר לנו מי עוד קיבל דו"חות? הרי סיפרו לנו שהם לא עושים אכיפה בררנית. חבל לי שמסע היח"צ נמשך. הבטיחו שינוי חוק, הבטיחו הידברות- בינתיים רק הבטיחו וכלום לא קורה חוץ מעוד דו"ח. לי המטרה ברורה- לאט ובנחישות להביא לסגירת הסניף".

חברת המועצה דניאלה בש:" הגיעו אלי ידי צילומי שני הדוחות, ולאחר ששוחחתי עם גורם בכיר ברשת מקדונלדס על המצב שאליו נקלעו, אני באמת תוהה כיצד יוצאת הנחייה מצד אחד לתת דו״ח אחד (יותר מידי) , אך בפועל מגיעים שניים. האם זו דרך הפעולה להרדמת התושבים?"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

10 תגובות

  1. ויש עסקים באזור שערים שפתוחים בשבת והעירייה מתעלמת בגלל (לכאורה) קשרים לעובדי עירייה
    מי שמקושר מרוויח

  2. רציתם ובחרתם ראש עיר דתי – למה בדיוק ציפיתם??????

    • הופה.. עכשיו הגזעני בשמאל התעורר.. ולעניין, רחוב הרצל פתוח בשבת מרחוב וויצמן וצפונה.. מאז ומתמיד בהסכמה בין חילונים לדתיים.. אם תשברו את הסטטוסקוו.. אלפי חרדים ידאגו שאף עסק לא ייפתח!

    • איזה כיף לשמוע (:
      אכיפה מצוינת

  3. מרקוביץ ליצן חרטטן קפלניסט

    • מה זה קשור קפלניסט ? רחמים אתה שונא חינם אתה תעשה חושבים בינך לבין ה'
      כי הוא לא אוהב כאלה תתנצל בפני האיש
      (לא שאני בחרתי בו אבל ככה לא מדברים משנאה)

  4. חילוני חושש

    חששתי שבחרתי במתן חשבתי שישמור על חופש דת ולא יהפוך את העיר לחרדית
    האם טעיתי…..

  5. הפקחים לא עבדים בשבת לא אין דוחות חניה. אצלנו ברחובות הצעירה החל מים שישי בערב כולם מחנים כל המדרכה וחוסמים אתה, העירייה לא מגיעה לחלק דוחות לא משנה כמה מזמינים אותה. כנראה זה לא רצון האל

  6. להעסיק פקחים יהודים שיתנו דו"חות בשבת זה בסדר?

  7. האם מותר לי לפי החוק לפתוח עסק אוכל ולבצע מעשים שרק אשכנזים יוכלו להיכנס למסעדה? או רק יהודים או רק דתיים או רק חילוניים? הרי בפתיחת העסק בשבת וכן בפתיחת עסק לא כשר זאת גזענות שמפלה ואוסרת על ציבור לקבל שירות ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

img-20240617-wa0001

חולון מציגה: קיץ משפחתי ב-10 ₪ בלבד

תפריט נגישות