n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מוסר כפול: בשעה שאילני מבקר את שאמה גם הוא נוהג באופן שנוי במחלוקת

מוסר כפול: בשעה שאילני מבקר את שאמה גם הוא נוהג באופן שנוי במחלוקת

ליעד אילני מתח ביקורת קשה על ראש עיריית רמת גן שהסיר מקבוצות וואטס אפ תושבים ביקורתיים. במקביל, אילני לא מאפשר פרסום אייטמים חדשותיים של "גל גפן" בקבוצות הוואטס אפ שבניהולו, אף שהאייטמים כלל אינם פוליטיים ונועדו לשרת את הציבור. אילני: "התקנון לא מאפשר פרסומים מסחריים... אצלי תושבים לא נחסמים"

ליעד אילני וכרמל שאמה הכהן
ליעד אילני וכרמל שאמה הכהן

ליעד אילני נחשב לגדול מבקריו של כרמל שאמה הכהן. לא מכבר מתח חבר המועצה ביקורת קשה על התנהלותו של ראש עיריית רמת גן ואף עתר נגדו לבית המשפט.

שאמה, מסתבר, נהג להסיר מקבוצות וואטס אפ תושבים שמתחו עליו ביקורת והכחיש בתוקף שהוא מנהל את הקבוצות. אילני, שמתמודד לראשות העירייה, עתר נגד שאמה הכהן לבית המשפט וטען: "הצהרה זו הינה אמת!… מדובר בשקר! ראש העירייה ממשיך לנהל את הקבוצות, לצד עובדי ציבור, ואף להדיח מהם משתמשים שאינם מוצאים חן בעיניו".

אלא שאילני, כך מתברר השבוע, פועל גם הוא באופן שנוי במחלוקת בכל הקשור לקבוצות הוואטס אפ שבניהולו.

בחודשים האחרונים, הקים אילני קבוצות וואטס אפ, שם הוא מפרסם מידע לתושבים על אודות פעילותו. גם "גל גפן רמת גן" חבר בקבוצות של אילני ובמהלך התקופה האחרונה נהג המקומון להעלות בקבוצה ידיעות בנושאים שונים: שינויים בתנועה, שירות לתושבים, רשימת הישגי העיר ועוד.

אתמול פנתה לכותב שורות אלה שני, שהזדהתה מטעמו של אילני, וביקשה לחדול מפרסום הידיעות בקבוצות הוואטס אפ. ניסיון להבין מדוע ידיעות שנוגעות לעיר ולתושביה, וכלל אינן פוליטיות או בעלות אג'נדה פוליטית, אינן יכולות להתפרסם בקבוצות, הוביל לתגובתה הבאה:

"לא נכנסתי לתוכן הפרסום ולא בחנתי את האג'נדה לכאן או לכאן. מטרות הקבוצה ברורות ואנחנו לא מאפשרים פרסומים בקבוצות. לליעד אילני כבעל הקבוצה מותר לשתף דברים שהוא רוצה. אתה מוכן לפרסם פוסטים של ליעד באתר של גל גפן על בסיס יומי וכמה פעמים ביום?".

ניסיון להבין מה ההבדל בין התנהלותו של שאמה הכהן שהסיר תושבים ביקורתיים לבין התנהלותו של אילני, שלא מתיר לפרסם ידיעות שכלל אינן פוליטיות, עלה בתוהו.

אילני מסר בתגובה ל"גל גפן רמת גן": "קבוצות הוואטס אפ נועדו לשמירה על קשר רציף ביני ובין תושבי העיר. בניגוד לקבוצות של כרמל שאמה הכהן, כאן תושבים לא נחסמים והכתב מוזמן להמשיך ולהיות חלק מהן, אך תקנון הקבוצות אינו מאפשר פרסומים מסחריים וכך אגב נהוג גם בקבוצות של שאמה ועל כן לא ברורה טענתו של הכתב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

bcf95419-59f3-4aaf-98ff-c0188342cfd5

רמת גן: שורת ארועים לציון יום השואה

תפריט נגישות