n
דף הבית / חדשות העיר / "תימנעו ממצבים בהם מחתימים אתכם על חוזים שאינם סבירים" 

"תימנעו ממצבים בהם מחתימים אתכם על חוזים שאינם סבירים" 

עיריית רחובות בוחנת ביצוע התחדשות עירונית בשכונת מרמורק. החשש: בימים אלה נעשות פניות לתושבי השכונה מטעם גורמים שונים במטרה להחתים אותם על חוזים. בעיריית רחובות והלר קוראים לתושבי: השכונה אל תתחייבו עד שנסביר לכם את זכויותיכם החוקיות

עיריית רחובות. צילום: דוברות העירייה
עיריית רחובות. צילום: דוברות העירייה

במהלך השנה האחרונה פועלת  עיריית רחובות, באמצעות מינהל הנדסה בעירייה וה.ל.ר החברה לפיתוח רחובות,  לאיתור מתחמים אסטרטגיים בשכונות ברחבי העיר רחובות, על מנת לקדם בהן פרויקטים של התחדשות עירונית.

בחצי השנה האחרונה אותרו על ידי הרשות 2 מתחמים: מתחם האצ"ל ומתחם מילצ'ן, בהם פועלת בהצלחה המינהלת העירונית לנושא התחדשות עירונית. 

 מתחם מילצן, אליו נכנסה המינהלת העירונית רק לפני מספר חודשים בודדים,  כבר הספיק לעבור  מיון ראשון בדרך להכרזה כמתחם "פינוי בינוי" להתחדשות עירונית, ובימים אלה עולה המתחם לדיון שני ואחרון בפני הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, לצורך אישורו.

המינהלת העירונית בוחנת כעת את פעילותה גם במתחם מרמורק (רחובות שד' פנחס, קובנר, הרב דוד ישראל, העלייה), אשר יצטרף אל שני המתחמים האחרים אשר יזכו לשירותי מנהלת העירונית כאמור.

מהעירייה נמסר כי היא רואה חשיבות במימוש התחדשות עירונית בשכונת מרמורק, אשר הוקמה בשנת 1929 כמושב העובדים הראשון של עולי תימן בישראל, ואשר עתידה לעבור בעקבות כך שינוי אורבני. השינוי ייטיב  עם הסביבה מצד אחד – ומהצד השני ישפר באופן משמעותי את איכות חיי התושבים בשכונה.

הרשות המקומית והחברה לפיתוח רחובות רואות במתחם "מרמורק" מתחם אסטרטגי, זאת בין היתר בשל קרבתו לקניון רחובות ולתחנה המרכזית מצד אחד, ומן הצד השני, סמיכות  המתחם ליציאה מכיוון קיבוץ שילר לכביש 411 המתחבר לכביש 42 ולכביש 40.

על מנת שהרשות המקומית והמינהלת העירונית תוכלנה לסייע לבעלי הזכויות במתחם להוציא אל הפועל את התכנית, ועל מנת שהגורמים המקצועיים במינהלת העירונית ובעירייה יוכלו לקדם את המתחם ביעילות ובשקיפות, עבור בעלי הזכויות – התושבים – הגרים במתחם, חוזרים ראש העיר, רחמים מלול וחבר המועצה ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית, גיא צור,  על קריאתם להימנע מחתימה על הסכמי התקשרות חדשים עם יזמים או אנשי מקצוע כלשהם – לרבות עורכי דין, אדריכלים או מפקחים (ככל שלא נחתמו עד כה).

בימים אלה המינהלת העירונית פועלת לקיום כנסי שיתוף ציבור, בהם יוסברו לתושבי השכונה, זכויותיהם החוקיות וכן את התהליך הנכון והבטוח ביותר לקידום פרויקט התחדשות עירונית בשכונה.

 ראש העיר, רחמים מלול: "ההתחדשות העירונית היא אחת מגולות הכותרת של הפיתוח בעיר. אנו מצויים בתהליכים מתקדמים בקרית משה, ומקדמים גם את מתחם האצ"ל ומילצ'ן, ובימים אלה בוחנים את האפשרויות בשכונת מרמורק. לצורך מימושה על הצד הטוב ביותר עבורכם התושבים, אנו קוראים לכם להימנע בינתיים ממצבים בהם מחתימים אתכם על חוזים שאינם סבירים. גילינו כי במספר אזורים בעיר פונים יזמים לתושבים בהבטחות שונות וניסיון לקבוע עובדות בשטח ולהחתים אותם על מסמכים והתחייבויות. אני קורא לתושבים – תמתינו, אתם לא תפסידו דבר במידה ותחכו. אנחנו פועלים עכשיו עבורכם לגיבוש מתווים להתחדשות עירונית והעסקת אנשי המקצוע המתאימים שיוכלו לייעץ לכם."

 חבר המועצה ומחזיק תיק התחדשות עירונית  גיא צור: "תושבי מרמורק היקרים, מהפכת ההתחדשות העירונית מגיעה גם למתחמכם. יחד נמשיך את תהליך ההתחדשות העירונית בשילוב כוחות ותוך שאגב בראש ובראשונה, לכם- התושבים. לשוכנת מרמורק היסטוריה מפוארת ולפניה גם עתיד מפואר". 

חבר המועצה גיא צור

 גיא צור. צילום: דני בכר 

ראש העיר רחמים מלול

 רחמים מלול. צילום: רמי זרנגר. גיא צור 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות