n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: נפרדים מגדעון קריטי מייסד הפלאפל המיתולוגי

רחובות: נפרדים מגדעון קריטי מייסד הפלאפל המיתולוגי

רחובות נפרדה בצער מאחת הדמויות המוכרות ברחוב הראשי שלה, גדעון קריטי, אחד ממייסדי הפלאפל המיתולוגי: "אבדה גדולה למשפחה, לחברים ולעיר כולה"

גדעון קריטי בצעירותו. קרדיט צילום: דף הפייסבוק שווארמה קריטי
גדעון קריטי בצעירותו. קרדיט צילום: דף הפייסבוק שווארמה קריטי

גדעון קריטי מי שהיה אחת הדמויות המוכרות ברחוב הרצל ברחובות והתפרסם בזכות החיוך שנהג להעניק ללקוחותיו הרבים יחד עם כדורי הפלאפל החמים הלך לעולמו בגיל 67: הבשורה המרה הגיעה לאחר שרק לפני מספר חודשים הלך לעולמו מייסד נוסף של הפלאפל המיתולוגי האח יקיר ז"ל. הידיעה על לכתו של גדעון העציבה רבים מתושבי העיר שהמפגשים עמו בדוכן הפלאפל היו חלק בלתי נפרד מנוף ילדותם.

בנו אלירן ספד לו: "הפסדנו במלחמה אבא שלי היקר והאהוב, זה לא סוד מה היית בשבילי וכמה היית חזק בשביל לשרוד איתנו עוד שנה ועוד שנה ולי לא החסרת כלום וזה לא סוד כמה יהיה לנו קשה ולא משלים עם המצב הזה שלא נראה אותך ושלא תצעק עלי שוב. אני כל כך אוהב אותך עד אין סוף, היית איש מיוחד חזק כל כך שהרופאים תפסו את ראש ולא האמינו איך וכמה אתה חזק. זה היום הכי עצוב שיודעת המשפחה שלנו אני אוהב אותך אבא שלי היקר".

גם אחותו יו"ר גמלאי ההסתדרות במרחב רחובות, אילנה שמעוני, ספדה לו: "כאחות הבכורה, אני כואבת ובוכה יחד אתכם,  איבדנו אח,  בעל, אבא, וסבא יקר מאין כמוהו. אבדה גדולה למשפחה, לחברים ולעיר כולה. גדעון אחי היה ידוע כאדם טוב במיוחד, עם נתינה גדולה מיום היוולדו ועד היום. אחי היה חרוץ, מלא חיים, עם חיוך שגרם להעלאת מצב הרוח לכול הסובבים אותו. משפחתנו זכתה באבא ובסבא אוהב וחם, שהרעיף אהבה ונתינה ענקית על ילדיו ונכדיו, ונהנה לפנק ולבשל להם שייהנו ממטעמי ידיו הנפלאות. משפחתי היקרה, אנחנו כואבים את השעה הקשה הזו, האובדן הוא גדול וכואב, ולבי אתכם בכול רגע".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות