n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: שכנתה של האישה שנהרגה אתמול, משחזרת את דקות האימה

ראשל"צ: שכנתה של האישה שנהרגה אתמול, משחזרת את דקות האימה

אישה בת 50 נהרגה אתמול מרסיסי רקטה כשהיא בדרה לממ"ד. חני שלום, מתגוררת סמוך לנפילת הרקטה, ל"גל גפן" היא מספרת: "אני גרה בנווה ים, שני רחובות מהמקום שנפל הטיל, כל הבית רעד, זה היה קטסטרופה"

צילום: שליו יצחק רחמים
צילום: שליו יצחק רחמים

"אחרי כמה מטחים של רקטות שמענו בום חזק, הוא הרעיד את כל הממ"ד, ידעתי שקרה אסון",

כך מספרת חני שלום תושבת נווה ים, המתגוררת סמוך למקום בו פגע הטיל מהמטח ששוגר מרצועת עזה לעבר ישראל והרג אמש אישה בת 50.

סמוך לשעה 20:45 מטח כבד נורה לעבר גוש דן, אזעקות נשמעו גם בראשון לציון כאשר לפי דברי החמאס  שוגרו 130 רקטות לאזור גוש דן. זאת לאחר שחיל האוויר תקף מגדל רב קומות ברצועת עזה וגרם להריסתו.

במשך כחצי שעה נורו מטחי טילים על תושבי ראשון לציון ללא הפסקה.

"אני גרה בנווה ים, שני רחובות מהמקום שנפל הטיל, כל הבית רעד, זה היה קטסטרופה", מספרת חני  "יש לי שני ילדים, בני ארבע ושש, אחרי האזעקה השנייה בערך נכנסנו לממ"ק הקומתי ואחרי הפיצוץ הוא פשוט רעד כולו, זה היה היסטרי, ידעתי שזה פה קרוב, כשנכנסתי הביתה ראיתי מהחלון את כל העשן והבנתי שקרה אסון".

לדברי חני ההודעות החלו לעבור בווטסאפ השכונתי ובן רגע נודע שיש הרוגה,  "אי אפשר לתאר את הפחד, חמתה של חברה שלי גרה 2 בתים ממקום הנפילה והיא מספרת שכל החלונות בבית שלה התפוצצו, הכל היה מלא רסיסים, הילדים שלי נכנסו להיסטריה ובכו, הבן שלי אמר לי "אמא אל תעזבי אותי, אני לא רוצה למות". הם ראו אותי כמה שאני מפחדת, בעלי ניסה להרגיע אותי, כל המשפחה התקשרה לשאול מה שלומנו, זה היה פשוט סיוט. הלם וכאב על אישה שמתה ללא סיבה, הבנתי שהיא רצה כדי להיכנס לממ"ד ולא הספיקה, זה אסון גדול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות