n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: ראש העיר רז קינסטליך ביקר בסוללת כיפת ברזל

ראשל"צ: ראש העיר רז קינסטליך ביקר בסוללת כיפת ברזל

הבוקר הגיע ראש העירייה, רז קינסטליך, לסוללת כיפת ברזל שמגנה, בין היתר, על גזרת ראשון לציון ואמר ללוחמים: "תודה שאתם שומרים עלינו יום ולילה"

ראש העיר בביקור בסוללה. צילום: דוברות העירייה
ראש העיר בביקור בסוללה. צילום: דוברות העירייה

מעל שבוע עבר מתחילתו של מבצע " שומר החומות" ואלפי רקטות נורו לערים בכל הארץ, גוש דן, בניהם  גם ראשון לציון.

בצל המתיחות הביטחונית והמשך מבצע "שומר חומות", ביקר ראש העירייה, רז קינסטליך, בסוללת כיפת ברזל הממוקמת באזור המרכז ומגנה, בין היתר, על גזרת ראשון לציון. קינסטליך פגש את מפקד הסוללה, רס"ן אסף ואת הלוחמים, קיבל מהם סקירה על השבוע האחרון ושמע מהם על הסיפוק מפעילותם. מפקד הסוללה הוסיף ואמר כי הם עושים כל שניתן כדי להגן על התושבים מפני האיום הרקטי ולכן חשוב שגם התושבים ימשיכו להישמע להנחיות פיקוד העורף.

ראש העירייה, רז קינסטליך, הודה לכל הלוחמים בסוללה ואמר: "בשמי ובשם כל תושבי ראשון לציון, תודה שאתם שומרים עלינו יום ולילה. שילוב של החוסן, העמידות והאחריות של התושבים עם הפיתוח הישראלי שמעניק שכבת הגנה ליישובי ישראל, מאפשר להשלים את המבצע ולהביא לשקט ובטחון לתושבי ישראל".

לביקור הצטרפו מנכ"ל העירייה- דודי גיל, חברת המועצה-מיכל קלדרון וחבר המועצה יבגני ברחמן ואיתם גם פינוקים ללוחמים בסוללה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55 (3)

בת ים מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות