n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ראשל"צ: כתב אישום חמור נגד בצלאל עורקבי, אחיו של הזמר זוהר ארגוב

ראשל"צ: כתב אישום חמור נגד בצלאל עורקבי, אחיו של הזמר זוהר ארגוב

מכתב האישום החמור שהוגש נגדו לבית המשפט המחוזי בתל אביב עולה כי עורקבי בן ה-60 הצטייד במספריים ובסכין, ביקש מחברו לרדת עמו אל הרחוב ובעת שהיו בגינה ציבורית, פרץ ביניהם ויכוח על אודות הטלפון הסלולרי שגנבו

אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל
אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל

בתחילת יוני פרצה קטטה במעון גגון בת"א (מעון זמני ראשון לכל נזקק). המשטרה שהגיע למקום, עצרה את אחיו של הזמר המנוח זהר ארגוב – בצלאל עורקבי ארגוב . 

"זה בן אדם שמגיע להרוג אותו", כך אמר בחקירתו עורקבי.

עורקבי, עבריין שצבר 41 הרשעות בעבירות של שוד מזוין, אלימות, רכוש, סמים, החזקת סכין, עבירות כלפי עובדי ציבור, הפרת הוראה חוקית, חטיפה, בריחה ממעצר, חבלה חמורה, קבלת דבר במרמה ועוד, התגורר במעון והסתכסך עם חברו אחרי שהשניים גנבו בצוותא מכשיר סלולרי בראשון לציון.

מכתב האישום החמור שהוגש נגדו לבית המשפט המחוזי בתל אביב עולה כי עורקבי בן ה-60 הצטייד במספריים ובסכין, ביקש מחברו לרדת עמו אל הרחוב ובעת שהיו בגינה ציבורית, פרץ ביניהם ויכוח על אודות הטלפון הסלולרי שגנבו.

עורקבי, על פי כתב האישום, שלף מכיס מכנסיו את המספרים והסכין והחל לדקור את חברו שהיה שרוע על האדמה בכל חלקי גופו. מכתב האישום עולה כי חברו זעק לעזרה וביקש מעורקבי לחדול ממעשיו, אך זה נטל אבן גדולה והטיח בפניו ובראשו מספר פעמים. כתוצאה מכך, נגרמו לחברו חבלות קשות בראשו.

מכתב האישום עולה כי הוא נדקר מספר פעמים בחזה, בכתף,  בבטן וסבל מדימום במעיים. הפצוע פונה לבית החולים, עבר ניתוח ואושפז במשך שבוע ימים.

עורקבי, שנאשם בעבירה של חבלה בכוונה מחמירה, סיים רק לפני כחודשיים לרצות 15 חודשי מאסר.

גרסתו במשטרה היתה רוויה סתירות. הוא טען שאינו זוכר הרבה מהאירוע, התחמק מלהשיב לחלק מהשאלות וסיפר כי חברו מעורער בנפשו. עם זאת, עורקבי אמר לחוקריו כי "מדובר בבן אדם זבל, זה בן אדם שמגיע להרוג אותו".

בידי המשטרה סרטונים שתיעדו את האירוע ובימים הקרובים תידון בקשת פרקליטות מחוז תל אביב בבקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים. בין השאר טוענת הפרקליטות כי "מדובר באלימות פרועה, חסרת פרופורציות" וכי עורקבי "מסוכן לציבור". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות