n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: למי כיוון רימון ההלם?

ראשון לציון: למי כיוון רימון ההלם?

ביום ראשון נזרק רימון הלם ביום ראשון לעבר משרדי איכות הסביבה של עיריית ראשון לציון ברחוב אנילביץ והרוחות מסרבות להירגע

אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל
אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל

לפני שלושה ימים, ביום ראשון בשעות הצהרים, עבר רוכב אופנוע והשליך רימון הלם לעבר המדרכה בסמוך מאוד למשרדי איכות הסביבה ברחוב אנלביץ ונמלט מהמקום. האם מדובר בהעברת מסר לעירייה או שהרימון שהושלך היה לעבר אדם שגר בסמיכות למבנה של משרדי עיריית ראשון לציון?

לדברי מקורבים בעירייה הדבר נעשה על רקע רפורמות חדשות שעורכת העירייה בימים אלה בכל הקשור לאיכות הסביבה וניקיון העיר, מנגד אומרים מקורבים אחרים כי הדבר לא מחייב.

"אם היו רוצים להרתיע ולהעביר מסר להנהלת העירייה, היו זורקים את רימון ההלם לחצר של איכות הסביבה בקומת הקרקע ולא על המדרכה ליד".

לדברי ראש העירייה, רז קינסטליך: "האירוע עדיין מצוי בחקירת משטרת ראשון-לציון ואנחנו מתכוונים למצות את הדין עם הפורעים. בימים אלה אנו עורכים רפורמות לטובת איכות הסביבה בעיר ואני נחוש להמשיך ולפעול למען ניקיון העיר ואיכות הסביבה לרווחת תושבי העיר".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון  מקסים בביצקי סבור כי יכול להיות שמנסים לאיים על הנהלת העיר:   "כנראה שזה אומר שאנחנו בכיוון הנכון. אנחנו משתדלים לשפר את השירות בכל תחום בעיר כולל הניקיון וגם אם זה פוגע באינטרסים האישיים של חברות שעקב שירותם לא מתאימים לעיר, הם צריכים להבין שאי אפשר לעצור אותנו באיומים, המקרה הנ"ל נמצא בחקירה של משטרת ישראל ואנו מחכים לסיום החקירה ומי שאחראי על כך ייתפס וישלם את הדין במלואו".

ממשטרת ישראל נמסר: "הרימון הושלך לעבר מדרכה, אנחנו לא יודעים למי כוון. נמצאים שם משרדים של עיריית ראשון לציון. נפתחה חקירה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות