n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הצלחה גדולה ליום העסקים הקטנים

ראשון לציון: הצלחה גדולה ליום העסקים הקטנים

מאות חנויות, עשרות אלפי קונים, הטבות ומבצעים חסרי תקדים. לאור ההצלחה של יום העסקים הקטנים, בעירייה בוחנים מהלכים נוספים שיטיבו עם העסקים המקומיים

חברי הסיירת הדיגיטלית
חברי הסיירת הדיגיטלית

התושבים הצביעו ברגליים ובעלי העסקים הצביעו במבצעים. יום העסקים הקטנים הראשון שקיימה עיריית ראשון לציון בצל נגיף הקורונה, הוכתר בהצלחה ובעירייה בוחנים מהלכים דומים נוספים על מנת לעודד צריכה מקומית. נראה כי השטח היה צמא ליום שכולו קניות ובעירייה מעודדים מאוד מההיענות. מאות עסקים הציעו הטבות מיוחדות ליום זה, חברת השליחויות "תן ביס" נרתמה והעניקה הטבה משמעותית לרוכשים ממסעדות בעיר וכוכבי רשת וידוענים מהעיר נתרמו והמליצו על עסקים מקומיים.

בנוסף, כ-60 בני נוער התגייסו לסיירת דיגיטלית שמטרתה לסייע לעסקים בעיר בעולם הדיגיטלי. בני הנוער עברו בין החנויות והסבירו לבעלי העסקים על שימוש נכון ברשתות החברתיות ככלי להרחבת קהל הלקוחות. ראש העירייה, רז קינסטליך, שהסתובב עם בני הנוער במדרחוב, אמר : "אנחנו עומדים לצד בעלי העסקים בעיר ונסייע להם, בכל הכלים שעומדים לרשותנו, לצלוח את המשבר. אני מעודד מאוד מהנכונות וההיענות של התושבים להניע את הכלכלה המקומית. נמשיך ליזום רעיונות ויוזמות שיסייעו לעסקים הקטנים בעיר".

החנויות שלקחו חלק ביום העסקים הקטנים קיבלו מדבקה ייחודית לתלייה בכניסה לבית העסק, כך שלקוחות ידעו שאותו בית עסק מעניק הנחות והטבות לרגל יום העסקים הקטנים. חשוב לציין כי יום העסקים הקטנים התנהל תחת מגבלות משרד הבריאות.

חבר המועצה ומחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, יצחק אבשלומוב, הציג דוגמא אישית והקדיש את היום הזה לקניות ובילוי בעיר: "הסתובבתי בעיר וראיתי את התושבים מצביעים ברגליים, זה מעודד מאוד ואני מקווה שהפעילות תסייע לייצר מומנטום וסולידריות בקרב התושבים בעיר".

מחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, חבר המועצה איציק אבשלומוב
מחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, חבר המועצה איציק אבשלומוב

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות