n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ראשון לציון: הפרויקטור הגיע לביקור

ראשון לציון: הפרויקטור הגיע לביקור

ביום שבו ראשון לציון עברה לצבע הירוק בתוכנית הרמזור, הגיע פרופ' אש לביקור בו החמיא לתפקוד העירייה במהלך המשבר

רז קינסטליך נחמן אש צילום דוברות עיריית ראשון לציון
פרופסור נחמן אש עם ראש העיר רז קינסטליך. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

אתמול (רביעי), התייצבה ראשון לציון על ציון רמזור 4.4 ובאופן רשמי חזרה להיות ירוקה. בצירוף מקרים, הגיע באותו היום, פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש, לביקור בעיר ונפגש עם ראש העירייה, רז קינסטליך. ״אני רוצה להודות לכם שהזמנתם אותי" פתח פרופ' אש את דבריו "אני חייב להודות שהעשייה היומיומית שנעשתה פה בעיר בשנה האחרונה, כאחת מהערים הגדולות בישראל, היא מרשימה ביותר. בזכות הפעולות הללו בתוך הערים הגדולות, הצלחנו להתמודד עם המגיפה בשנה האחרונה. אני רוצה להודות לך ראש העירייה, על שיתוף הפעולה הפורה ביניכם ובין מטה ״מגן ישראל״, משמח אותי להגיע לעיר הרביעית בגודלה שהיא ירוקה ופועלת באחריות ומקצועיות למען תושביה".

ראש העירייה, רז קינסטליך, הודה לפרופ' אש על הדברים ואמר: "השנה האחרונה הייתה לא פשוטה, בוודאי לא בהתמודדות שטומנת בחובה אחת מהערים הגדולות בישראל. כעירייה ניהלנו מהרגע הראשון את המשבר כמבצע לוגיסטי של ממש, הקמת מרכז שליטה ובקרה, גיוס מערך מתנדבים, הקמת מערך חקירות אפידימיולוגי עירוני, אכיפה, דברור והסברה לתושבים, שיתוף פעולה עם כל הגורמים כמו פיקוד העורף, מד"א, קופות החולים וכוחות הבטחון. כל אלו סייעו לנו להתמודד עם המגיפה באופן המיטבי עד כמה שניתן. אני רוצה להודות לפרופ׳ אש ולכל צוות ״מגן ישראל״, על שיתוף הפעולה, הליווי והסיוע בשנה הזו״.

כזכור, ראשון לציון מקבלת שבחים מקיר לקיר על התנהלותה בשנה האחרונה. רק השבוע קיבל מינהל הרווחה בעירייה פרס שר הרווחה והעבודה, ח"כ איציק שמולי, על מיזם "חמ"ל קהילה" שריכז את כל המשאבים לניהול תוכניות מגוונים שיסייעו לאוכלוסייה החלשה והבוגרת בעיר במהלך המשבר. גם פיקוד העורף שפע מחמאות על התנהלות העירייה, כאשר מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, אמר בפגישתו עם ראש העירייה כי: "פעילות עיריית ראשון לציון הביאה למניעת התפשטות נגיף הקורונה. השותפות בין פיקוד העורף לרשות היא מצוינת ויש לשמור ולחזק אותה כל הזמן״.

נחמן אש רז קינסטליך צילום דוברות עיריית ראשון לציון

אש וקינסטליך- צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות