n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "הם הפכו את הבתים בלב שכונות מגורים לגני אירועים"

ראשון לציון: "הם הפכו את הבתים בלב שכונות מגורים לגני אירועים"

תושבים רבים המתגוררים בשכונת וילות, מתלוננים על תופעה נרחבת, שבה מושכרות וילות לצרכי מסיבה. אפי משה המשנה לראש העיר: הוחלט לפעול בחומרה כנגד מפרי החוק כדי לבלום את התופעה המטרידה הזאת

אילוסטרציה. מאתר FLICKR
אילוסטרציה. מאתר FLICKR

הקיץ הגיע, הרגשה שהקורונה די מאחורינו, החתונות חזרו לאולמות, ואירועים ומסיבות רבות נחגגים בתוך בתים פרטיים אשר מושכרים לצורך כך בתוך שכונות מגורים בעיר.
בשבועות האחרונים התקבלו תלונות רבות מתושבים על שכניהם המשכירים את בתיהם הפרטיים לקיום מסיבות. "מדובר בתופעה מדאיגה הפוגעת באיכות חיי התושבים" אומר, אפי משה המשנה לראש העיר ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים.
"לאחרונה אנו נתקלים בפרסומים, בריש גלי, ברשתות החברתיות של בעלי בתים המציעים את ביתם הפרטי להשכרה למסיבות ללילה אחד. "הם פשוט הפכו את הבתים בלב שכונות מגורים לגני אירועים", אומר משה. מדובר במסיבות רועשות, רבות משתתפים עם מערכות קריוקי ושמע המפרים את שלוותם של תושבי האזור עד השעות הקטנות של הלילה.
בדעה אחת עם ראש העיר, אומר משה, הוחלט לפעול בחומרה כנגד מפרי החוק כדי לבלום את התופעה המטרידה הזאת.
עוד מציין אפי משה כי מדובר בפעילות שהיא בבחינת הפרת חובה חקוקה, הנוגדת את הוראות חוק התכנון והבנייה התשכ"ה- 1965 (להלן: "חוק התכנון והבנייה"), וכן הוראות חוק רישוי עסקים התשכ"ח- 1968 (להלן: "חוק רישוי עסקים"), באשר חלה על המשיב החובה להשיג רישיון עסק לפעילות העסקית שהוא עושה בביתו.

אפי משה. צילום: פרטי
אפי משה. צילום: פרטי

משה ממשיך ומזהיר כי האגף עליו הוא אמון יחד עם החברה לביטחון ומשטרת ישראל לא יהססו לפעול כנגד מפרי החוק.
משה פונה לבעלי הבתים הפרטיים המדוברים ולבקשם לחדול מלהשתמש בביתם המיועד למגורים, למטרות עסקיות "הפעילות הנעשית בבתים אלו הם בבחינת מטרד חמור שהופך את חיי תושבי האזור להפקר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מוריס א מויאל

    העיריה אימפוטנטית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

בת ים: מי ראה את בת-אל?

תפריט נגישות