n
דף הבית / בקעת אונו / חינוך בקעת אונו / קרית אונו: זעם על סגירת ביה"ס "יעקב כהן" בעקבות גילוי מקרה קורונה

קרית אונו: זעם על סגירת ביה"ס "יעקב כהן" בעקבות גילוי מקרה קורונה

לאחר שהתברר כי סייעת העובדת בבית ספר נדבקה בקורונה, הוחלט כי כל ילדי ביה"ס יישלחו לביתם וללמידה מרחוק. ירון יעקבי מחזיק תיק הנוער: "זו החלטה היסטרית"

ביה"ס "יעקב כהן". צילום: איתן אלחדז ברק
ביה"ס "יעקב כהן". צילום: איתן אלחדז ברק

ביום שני השבוע התקבל מידע על סייעת העובדת בכיתה א'5 בבית הספר היסודי 'יעקב כהן' ובצהרון בגן גלבוע בעיר. הסייעת נמצאה מאומתת כמי שנדבקה בקורונה ובשל כך כל 1,100 ילדי בית הספר נשלחו לביתהם ועברו ללמידה מרחוק. הילדים וצוות ההוראה שבא איתה במגע ישיר קבלו הנחייה להיכנס לבידוד.

חלק מההורים הביעו תרעומת על הסגירה החפוזה ועל ההיגיון שעומד מאחוריה,. ירון יעקבי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער שיש לו בני משפחה שלומדים בביה"ס אמר: "זוהי החלטה היסטרית של משרד הבריאות. לסגור בית ספר שמירב התלמידים לא באו במגע עם הסייעת הזאת,  לא נשמע לי סביר. מה גם שאותם תלמידים כן מורשים להשתתף אחר הצהרים בפעילות בלתי פורמלית במגרשי הספורט כי הם לא מחויבים בבידוד, לבד מתלמידי אותה כיתה של הסייעת וכמה אנשי צוות. גם אלו שמחויבים בבידוד הרי האחים שלהם אינם מחויבים בכך.

צריך להיות היגיון בהוראות, כי או שאתה אומר שגם מעגל שני נכנס לבידוד או שזה נעשה למעשה מיותר. הכי קל זה לבוא ולהשבית את המערכת. אם אני הייתי צריך לקבל את ההחלטה אז אני אומר או קי צריך להוריד סיכונים, אז הייתי משאיר את המתווה של א' עד ג' עם שתי קבוצות כפי שהיה בהתחלה. כי ילדים מכיתות ד' יודעים ללמוד מהבית אבל לכיתות הנמוכות יותר צריך יהיה למצוא פתרון להורים. הרי מנסים להחזיר את המשק ואז באים ובהחלטה כזאת 'דופקים' את ההורים".

מעיריית קריית אונו נמסר:  "בית הספר ואגף החינוך העירוני נמצאים בקשר רציף עם משרד הבריאות ומשרד החינוך, ופועלים בהתאם להנחיות. הנהלת בית הספר והגן עדכנו את הורי התלמידים וביקשו מהם לעדכן לגבי כל מצב רגשי או רפואי של הילדים. הצוותים החינוכיים בעיר עומדים לרשות התלמידים וההורים וישמחו לסייע בכל שאלה".

בנוגע לטענות שהושמעו כלפי סגירת בית הספר נמסר ממשרד החינוך: "משרד החינוך והבריאות הפיקו לקחים מהתפשטות הקורונה בחודש מרץ וכיום ישנו נוהל מסודר וברור בטיפול בחולים ובמבודדים שמטרתו לעצור במהירות האפשרית כל המשך של הדבקה".

גם בעיר השכנה יהוד התגלה מקרה קורונה השבוע. תלמיד כיתה א' מבי"ס "אורנים" במונוסון התגלה כנשא של הנגיף,

בהתאם להנחיות נכנסו  כלל תלמידי כיתות א' בבית הספר ומורי כיתות א' לבידוד, זאת עד שיעברו בדיקות קורונה.

העירייה פנתה לרופא הנפה בבקשה לזרז את הליכי הבדיקות של כלל תלמידי כיתות א' והבדיקות צפויות להתחיל על ידי רופאי המשפחה וקופות החולים באופן פרטני.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-14 at 10.01.45

מי מטפל במטפלים?

תפריט נגישות