n לראשונה בארץ: ניתן לשלם חשמל גם בבניין העירייה בראשל"צ | גל גפן
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לראשונה בארץ: ניתן לשלם חשמל גם בבניין העירייה בראשל"צ

לראשונה בארץ: ניתן לשלם חשמל גם בבניין העירייה בראשל"צ

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברת החשמל ועיריית ראשון לציון הביא לעמדת שירות לטובת התושב, בבניין העירייה. חברת החשמל בוחנים את הפיילוט גם מול רשויות מוניציפליות נוספות והעיר הראשונה שנבחרה לביצוע הפיילוט היא ראשון

שירותי חברת החשמל גם בעירייה
שירותי חברת החשמל גם בעירייה

חברת החשמל, בשיתוף עם עיריית ראשון לציון, משיקה שירות חדש ללקוחות החברה תושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל – עמדת שירות עם נציג בבניין העירייה.


  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "גל גפן" Joffe.dana@gmail.com


שירות "עד הבית" תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים.

השירות החדש נועד להקל על תושבי ראשון לציון ולהנגיש עבורם שירותים מחברת החשמל, תחת קורת גג אחת – בבניין העירייה. השירות החדש יוענק במתכונת של יום בשבוע בשעות קבלת הקהל של העירייה.

בעמדה יינתנו כל השירותים הניתנים בעמדות קבלת קהל של חברת חשמל כגון: החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל, הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם וכן, גם סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.

השירות יינתן בימי רביעי, בין השעות 08:30-14:00.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "לא מעט תושבים מגיעים לבניין העירייה להסדיר נושאים שיש בהם השקה לתחומי טיפול של חברת החשמל. עמדה כזו עשויה לחסוך זמן וטרטור. אני מזכיר שלפני כשנה וחצי הצבנו, בשיתוף משרד התחבורה, עמדת רשיומט בלובי העירייה המאפשרת ביצוע של מגוון שירותים דיגיטליים. אני רוצה להודות לחברת חשמל על שיתוף הפעולה ועל כך שבחרו בנו להיות העירייה הראשונה שמתחילה את הפיילוט".

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל: "עמדת השירות בבניין העירייה היא חלק מתהליכי השינוי ושיפור השירות שלנו, במסגרתם מוצעים שירותים חדשים ומגוונים המבטיחים חווית לקוח איכותית. הרעיון הוא ליצור שירות קל וזמין למי שמגיעים בכל מקרה לבניין העירייה לסידורים אחרים, וכך יקבלו שירות בנושאי החשמל. אנחנו בעיצומה של מהפכה בשירות, שכוללת הטמעה ושיפור של כלים דיגיטליים רבים, ערוצים חדשים לקבלת שירות ואפילו מתן שירות טלפוני בשפות השונות, כאשר המטרה הסופית היא להבטיח שירות מצוין ללקוחות שלנו בכלל, ולתושבי ראשון לציון בפרט"."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל joffe.dana@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בדיקות קורונה. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

ראשל"צ: כמות החולים ממשיכה לטפס, והמצב אצל השכנות לא מעודד