n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: הוקם מתחם בדיקות "דרייב אין" מהיר לקורונה

לוד: הוקם מתחם בדיקות "דרייב אין" מהיר לקורונה

לוד מתמודדת כעת עם גל הדבקה רחב נוסף, אירוע אשר הביא את ממשלת ישראל לקבל החלטה לבצע סגר ב-3 שכונות בעיר, לאור זאת, הוקם מתחם "דרייב אין" לבדיקות

מתחם הדרייב איין בלוד. צילום: עיריית לוד
מתחם הדרייב איין בלוד. צילום: עיריית לוד

מתחם "דרייב אין" מהיר לבדיקות קורונה נפתח השבוע בחניון האצטדיון העירוני בלוד עפ"י דרישת ראש העיר עו"ד יאיר רביבו – ובהתגייסות של קופ"ח כללית וחבר המועצה ומחזיק תיק הבריאות אקרם סאקאללה.

מעט לאחר חג הפסח, כאשר יצאו תושבי ישראל מהסגר הראשון והנוקשה, היה נראה כי מגפת הקורונה חלפה לה מגבולות מדינת ישראל. הממשלה הורידה רגל מהברקס והעניקה לאזרחים חופש תנועה, לצד פתיחת עסקים וחזרת הכלכלה ומוסדות החינוך לשגרה, תחת בקשות חוזרות לשמירה קפדנית על הנחיות הבריאות.

העיר לוד, שבגל הראשון איבדה 3 מתושבי העיר שנפטרו כתוצאה מהקורונה, מתמודדת כעת עם גל הדבקה רחב נוסף, אירוע אשר הביא את ממשלת ישראל לקבל החלטה לבצע סגר ב-3 שכונות בעיר – נווה שלום, הרכבת ופרדס שניר.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "אני פונה גם לשאר הקופות – בואו לעזור לנו בעיר לוד להתמודד עם הנגיף ולבצע בדיקות קורונה מהירים לתושבים שלנו".

מהתושבים, מבקש רביבו: "כל מי שמרגיש תסמינים של חום או שיעול וכו', ו/או שנחשף לחולה קורונה מאומת, תוציאו הפנייה מרופא המשפחה לבדיקת קורונה, ועם ההפניה תגיעו למתחם הבדיקה הממוקם באצטדיון העירוני בלוד".

הבדיקות נערכות מהשעה 11:00 ועד השעה 15:00 בימים ראשון-שישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. היי אני מרמלה אני יכולה להביא את הבת שלי להבדק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-17 at 18.44.36_3a1666e2

צעירה מטייבה מכרה סמים לקטינים בחולון וראשון לציון

תפריט נגישות