n
דף הבית / באר יעקב / באר יעקב ספורט / כדורעף: מקום ראשון לחט"ב גולדה

כדורעף: מקום ראשון לחט"ב גולדה

שתי קבוצות הכדורעף של מועדון הספורט, חט"ב גולדה נס ציונה, ניצחו את ליגת המועדונים הבית ספריים וסיימו במקום הראשון במחוז

בנות ז חטב גולדה תשפא

שתי קבוצות הכדורעף של מועדון הספורט של חט"ב גולדה ניצחו את ליגת המועדונים הבית ספריים וסיימו במקום הראשון במחוז. בנות הקבוצה מתאמנות גם במסגרת הבית ספרית עם המאמנות מיכל וענת רולניק וגם באגודת הספורט בשעות אחרי הצהרים בהנהגתה של המאמנת מיכל רולניק.

לדברי המאמנת מיכל רולניק : "חשוב לי להקפיד להקנות לבנות ערכים רבים שילכו עמן לאורך שנים: התמדה, נחישות, עמידה בלחצים, ניהול זמן ועבודת צוות כל זאת תוך כדי שמירה על רמה מקצועית גבוהה ושמירה על אווירה ספורטיבית מעודדת במהלך האימונים והמשחקים. זאת הדרך לצמוח להיות ספורטאית וזאת גם הדרך לניצחון!"

הבנות של כיתה ח' וכיתה ז' התמודדו מול קבוצות מרחובות, בית אלעזרי, נען, בת ים ואור יהודה ושיחקו 12 משחקים שבסופם נקבע מיקומן בטבלת הליגה, כאמור, מקום ראשון. סבב המשחקים היה מותח במיוחד לאור סד הזמנים הלחוץ שקבעה ההתאחדות לספורט בעקבות מגבלות הקורונה ורמת הקבוצות, אך הבנות התעלו על כל אלה וגילו נחישות יוצאת דופן כאשר הן נלחמו על כל ניצחון.

בנות ז חטב גולדה תשפא

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות