n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / בצו השעה: מחוננים ממרכז רון ורדי בראשון לציון הכינו מסיכות מגן

בצו השעה: מחוננים ממרכז רון ורדי בראשון לציון הכינו מסיכות מגן

נבחרת הרובוטיקה של המרכז למחוננים רון ורדי ניצלו את הידע שלהם והטכנולוגיה בבית ובית הספר כדי להתגייס לעזרת הצוותים הרפואיים

מסיכות מגן
מסיכות המגן שהתלמידים הכינו

עדי פורת וטל שגב, תלמידי כיתה ט ו-י' בהתאמה, היו אמורים להשתתף השבוע בתחרות הרובוטיקה ארצית, אבל נגיף הקורונה טרף את הקלפים והשניים החליטו לגייס את הידע שלהם והטכנולוגיה לשירות הצוותים הרפואיים בבתי החולים.
מרכז למחוננים רון ורדי, שבו למדו, העביר לביתם, באופן חריג, שתי מדפסות תלת מימדיות מתקדמות כדי שיתחילו בתכנון ויצור מגנים שקופים לפנים לשימוש רב פעמי. עד כה הם ייצרו 150 מסכות מגן והם צפויים לייצר 400 נוספות. מסכות נשלחו כבר לצוותים רפואיים בבתי חולים הדסה ואיכילוב ובהמשך ישלחו גם לבית החולים וולפסון.

מסיכות מגן
מסיכות המגן שהכינו התלמידים

 

מנהל מרכז רון ורדי למחוננים, ד"ר עופר קרן, הוסיף: "תלמידי בית הספר הראו פעם נוספת כיצד שוזרים מצוינות ומובילות טכנולוגית לטובת הקהילה. בהתגייסות בן רגע הפכה מעבדת המייקרים של בית הספר לפס ייצור לציוד מיגון שמופץ להדסה עין כרם ואיכילוב. התלמידים עדי פורת וטל שגב פועלים סביב השעון לעמוד בקצב הדרישה, והמכונות מייצרות בשתי משמרות של יום ולילה. תודה לאלעד שגב, אבא של טל ולשרית פורת אמא של עדי על ההירתמות, ותודה למינהל חינוך בעיריית ראשון לציון על שנתנו את הקרקע והמצע לתהליך.
סגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך, סיכמה: מחמם את הלב לראות את ההירתמות של התלמידים המוכשרים שלנו ברגעים כאלה. המשבר הזה הוא גם הזדמנות ואני בטוחה שיחד נצא מחוזקים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות