n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מצב התחלואה עלה בצורה ניכרת בימים האחרונים

אור יהודה: מצב התחלואה עלה בצורה ניכרת בימים האחרונים

באור יהודה מודאגים מאוד בעירייה בתחלואה, נכון להיום ישנם 164 חולים פעילים בעיר, ובעירייה מוסרים כי החשש הגדול הוא שאור יהודה תהפוך לעיר אדומה

מסכות קורונה
אילוסטרציה Pixabay

באור יהודה מודאגים מאוד בימים האחרונים ממצב התחלואה בעיר שהולך ועולה. נכון להיום ישנם 164 חולים פעילים.

בשלושת הימים האחרונים התווספו למניין החולים החדשים באור יהודה 48 חולים חדשים. זו כמות שעלולה תוך זמן קצר להפוך את אור יהודה לעיר אדומה, משמעות של עיר אדומה היא סגר בשכונות, סגירת עסקים, אי הפעלת מערכת החינוך, אי קיום אירועים ועוד הרבה צעדים משמעותיים.

בעירייה מודאגים מאוד נוכח המצב המדאיג: "אנו מבצעים בימים האחרונים תחקורים אל מול החולים ומזהים מצבים שבהם אנשים לא נזהרו והיו בטוחים ש"לי זה לא יקרה". המציאות מוכיחה אחרת – זה עלול לתפוס כל אחד. לצערנו מהמקרים האחרונים אנו מזהים שמרבית ההדבקות התרחשו כתוצאות ממפגשים משפחתיים המוניים, נסיעות לנופש שבהם לא הקפידו על הכללים, שהייה בבתי כנסת שלא בהתאם להנחיות ומפגשים חברתיים שבהם לא הושם דגש על הכללים.

בימים האחרונים ביצענו מספר פעולות בתחום האכיפה. חשוב שההבנה שהקורונה כאן והיא לא הולכת להיעלם מחיינו תופנם ותיושם. אכיפה היא אמצעי לא נעים (בטח לא בימים אלו), אבל המחויבות שלנו היא לדאוג לכך שלא נגיע לסגר".

מניין החולים לפי שכונה:

ההסתדרות 37,

נווה סביון 33,

סקיא א' 24,

סחל"ב 18,

קריית גיורא 16,

נווה רבין 14,

איילת השחר 12,

רמת פנקס 2,

אזור התעשייה יהלום (הדרומי) 2,

אחר 6

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות