n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תאונה קשה בין משאית לאופנוע במחלף וולפסון

תאונה קשה בין משאית לאופנוע במחלף וולפסון

רוכב אופנוע בן 26 במצב אנוש אחרי תאונה עם משאית במחלף וולפסון

אמבולנס תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 17:11 (רביעי), התקבל דיווח על רוכב אופנוע שנפגע ממשאית זמוך למחלף וולפסון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי הרפואה של איחוד הצלה, העניקו סיוע רפואי ראשוני לרוכב אופנוע (כבן 26) שנפצע אנוש.

פארמדיקית מד"א נעם ויסבוך וחובש בכיר במד"א אנואר שרקאוי סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, התחלנו בביצוע בדיקות רפואיות והבחנו שהוא ללא דופק וללא נשימה, החלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויי לב הנשמה מתקדמת ומתן טיפול תרופתי, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש."

ירמי קורשיה, יוסי שרביט ואיתי יפת חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ואופנוען שנפצע אנושות. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה תוך ביצוע החייאה, ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים וולפסון תוך המשך פעולות החייאה".

תאונה מנהרה צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות