n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושבי חולון ייכנסו לנפשונית במחיר סמלי

תושבי חולון ייכנסו לנפשונית במחיר סמלי

עיריית חולון תסבסד את הכניסה לבריכת הנפשונית לתושבי העיר. ילדים וחיילים ישלמו 30 ₪ לכניסה חד פעמית בימי חול בלבד

בריכה חיצונית נופשונית צילום החברה לבידור ובילוי חולון
בריכת נופשונית- צילום: החברה לבידור ובילוי

החל מ-1 ביולי ועד תום חגי תשרי תסבסד עיריית חולון את הכניסה החד פעמית לבריכת הנפשונית לתושבי העיר וזאת על מנת להקל על ההוצאות המשפחתיות בחודשי הקיץ שבהם הילדים וגם מבוגרים רבים נמצאים בחופשה.

נופשונית בריכה צילום החברה לבידור ובילוי חולון

מחיר כניסה חד פעמי בימי חול יעלה לילדים עד גיל 18 ולחיילי העיר 30 ₪ בלבד וכרטיסיה של 10 כניסות בימי חול תעלה לאוכלוסייה זו 270 ₪ בלבד (27 ₪ לכניסה בודדת). למבוגרים תעלה הכניסה החד פעמית בתקופה זו  45 ₪ בלבד וכרטיסיה של 10 כניסות בימי חול תעלה לאוכלוסייה זו 400 ₪ בלבד (40 ₪ לכניסה בודדת). כניסה חד פעמית לחדר הכושר (מגיל 18 ובכפוף להצהרת בריאות) תעלה 30 ₪ נוספים.

חדר כושר נפשונית צילום החברה לבידור ובילוי חולון

לאחר חופשת הקיץ תספק בריכת הנופשונית שירותי בריכה לתושבי העיר במגוון נושאים: שיעורי שחייה לתלמידי בתי הספר, אימוני שחייה לנבחרת הפועל חולון בשחייה ועוד.

מוטי ששון: "בדומה לקייטנות, הסבסוד העירוני מתבקש בתקופה זו לאחר שנה לא פשוטה שעברה על כולנו, ובמיוחד על הילדים. לצד מגוון אירועי הקיץ ברחבי חולון יוכלו ילדי העיר והתושבים בכלל ליהנות מחופשת קיץ מהנה וקרירה במחירים מוזלים".

  בריכת פעוטות נופשונית צילום החברה לבידור ובילוי חולון

נפשונית- צילומים: החברה לבידור ובילוי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. תתעוררו לא צריך לסבסד זה המחיר שצריך לשלם. כנראה אין פיקוח על הוצאות התפעול והשכר של הקנטרי. לדעתי זה הזמן לבדוק בבית למה העלויות כה גבוהות. אדוני ראש העיר לא שכחת את הגמלאים בעניין ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות