n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / נותנים לכם, תיקחו!

נותנים לכם, תיקחו!

הפועל חולון עברה את המכשול הגבוה ביותר שלה בליגה הבלקנית ועלתה לגמר שיתקיים ביום חמישי בו היא חייבת לנצח ולהביא תואר ראשון ובתקווה שלא האחרון העונה.

גביע ליגה בלקנית צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה
גביע הליגה הבלקנית- צילום: לירון מולדובן מנהלת הליגה

הליגה הבקנית, זאת שהצילה את הכדורסל הישראלי ומצד שני עשתה הרבה בלגאן ללוח הזמנים של הפועל חולון, תגיע ביום חמישי לסיומה עם משחק הגמר בין חולוניה ופלובדיב הבולגרית שניצחה בחצי הגמר את הבולגרית הנוספת שהעפילה לפיינל-פור, ברואה.

במשך כל העונה מדברים בזלזול על הליגה הבלקנית שאפילו לא נספרת כליגה אירופאית למרות שהיא כזו. למזלזלים נזכיר שהשנה, מלבד מכבי תל אביב, כל קבוצות ליגת העל היו חלק מהליגה הבלקנית, לכולן היה סיכוי שווה להגיע עד לגמר אך רק הפועל חולון הצליחה לעשות זאת.

אייזיה מיילס צילום עודד קרני מנהלת הליגה

5 שלשות ו-18 נקודות, מיילס. צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

על הנייר, המשוכה הגבוהה ביותר של הקבוצה הייתה במשחק חצי הגמר מול גלבוע גליל והמשחק שהבטיח גם קיים והפך למותח עד לסיום. חולון עם מחצית ראשונה מצוינת בראשות כריס ג'ונסון, כבר הוליכה ביתרון של 15 נקודות, גלבוע עם רבע שלישי הגנתי מצוין הצליחה "להקפיא" את חולון שלא קלעה במשך 4 דקות ראשונות של המחצית השנייה, מחקה לגמרי את ההפרש הגבוה ואף עלתה ליתרון.

כריס גונסון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

מחצית ראשונה מצוינת, ג'ונסון. צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

בסופו של דבר הסגל של דדאס העביר הילוך ברבע האחרון ועם הניסיון של פניני, החוכמה של האריס והדיוק של מיילס, הצליחו הצהובים סגולים לנצח את המשחק בדרך לקרב האחרון על התואר. בסיום- 81:77 לחולון.

סי.גי האריס צילום עודד קרני מנהלת הליגה

לקחו אחריות בסיום- האריס ופניני. צילומים: עודד קרני מנהלת הליגה

בנוסף לג'ונסון, בלטו בחולון אייזיה מיילס שנתן הצגה נוספת מחוץ לקשת וסיים עם 5 שלשות וגם נייט ססטינה ששוב עלה טוב מהספסל וכמו בכל משחקיו בליגה הבלקנית גם הפעם היה מצוין ועזר לחולון במשחק הקשה ביותר שהיה לה העונה בליגה הזו.

עוד הצגה שלו בליגה הבלקנית- ססטינה. צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

קלעו: מיילס 18, ג'ונסון 17, האריס 14, פניני 10, ססטינה 9, מגי 6, דה זאו 4, בורדיון 3.

הפועל חולון צילום עודד קרני

חולוניה חוגגת עלייה לגמר- צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

את היריבה בגמר חולון מכירה די טוב. היא הספיקה לנצח אותה פעמיים העונה, אך הפעם במשחק האחרון על התואר, יש להניח שהבולגרים, המנוסים במפעל הרבה יותר מחולון לה זו הפעם הראשונה בליגה הבלקנית, יגיעו חדורי מטרה להשאיר את התואר בבולגריה ולהחליף את לבקי סופיה כאלופת הבלקן.

סטף דדאס צילום עודד קרני מנהלת הליגה

היה רגוע לשם שינוי, דדאס. צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

את חולוניה והקהל שלה זה לא אמור לעניין וביום חמישי הם צריכים להגיע ממוקדים במטרה לסיים את הדרך היפה במפעל שהציל את הליגה, עם מאזן נקי מהפסדים וגביע נחמד בידיים של הקפטן גיא פניני. נתראה בהיכל הסגול בחמישי בשעה 20:00, הפעם כולם מגיעים!

בורדיון ודה-זאו חוגגים- צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות