n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / יום חג לילדים

יום חג לילדים

ילדי הגנים בחולון חזרו הבוקר בהדרגה ללימודים

ראש עיריית חולון מוטי ששון מתעדכן מצוות הגנים העירוניים ים וריף בחולון עם שובם ללימודים בתקופת הקורונה צילום-עיריית חולון (7)

הבוקר (ראשון), חזרו לפעול בשמחה ובהתרגשות 240 גני הילדים העירוניים בחולון, עם נוכחות מרשימה של מרבית הילדים. צוותי הגנים, שהתייצבו במלואם, קידמו בברכה ובמאור פנים את קבוצות הילדים שחזרו ללמוד היום (המחצית השנייה תשוב ללימודים בהמשך השבוע, בהתאם לחלוקה שעל פי המתווה). ראש העיר מוטי ששון, ראש מינהל החינוך אריאלה קידר ומנהלת אגף גני הילדים גילה יצחקי הגיעו לגנים ים וריף ברחוב קראוזה על מנת לבחון מקרוב את ההתנהלות, לברך את הילדים, את ההורים ואת צוותי החינוך, וכמובן, להודות להם על ההיערכות המאומצת. 

על פי המתווה הממשלתי שגובש גני הילדים העירוניים יהיו פתוחים משעה 07:55 ועד השעה 14:00, כאשר הילדים יחולקו לשתי קבוצות קבועות שכוללות עד 18 ילדים. כל קבוצה תלמד במשך שלושה ימים רצופים בגן ובמידת האפשר, ניתן יהיה לקיים רוטציה בימים משבוע לשבוע. על פי המתווה, לא תתקיים הזנה משותפת בארוחת הבוקר, ועל כן, הילדים מתבקשים להביא ארוחת בוקר אישית בקופסה ומפית.

ראש העיר מוטי ששון: "שמחתי לראות את ההיערכות המאומצת של הצוותים החינוכיים, שאפשרה לכל ילדי 240 הגנים העירוניים לחזור לשגרת הלמידה"

ראש עיריית חולון מוטי ששון מתעדכן מצוות הגנים העירוניים ים וריף בחולון עם שובם ללימודים בתקופת הקורונה צילום-עיריית חולון (6) ראש עיריית חולון מוטי ששון ובכירי מינהל החינוך בגנים העירוניים ים וריף בחולון עם שובם ללימודים בתקופת הקורונה צילום-עיריית חולון (2)

צילומים: עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות