n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ראש העיר נפגש עם המפקד החדש של פיקוד העורף

חולון: ראש העיר נפגש עם המפקד החדש של פיקוד העורף

אלוף אורי גורדין, הגיע לפגישת היכרות עם מוטי ששון. בפגישה נכחו בכירים נוספים מפיק

אורי גורדין פיקוד העורף בניין העירייה מוטי ששון צילום עיריית חולון

היום, 27.05.20 (ד׳) התקיימה פגישת הכרות של מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין עם ראש עיריית חולון, מוטי ששון ונכחו בה בכירים נוספים מפיקוד העורף ועיריית חולון. עיריית חולון הציגה למפקד פיקוד העורף את עיקרי העשייה של העירייה ובין היתר את מוכנותה לחירום.

אורי גורדין מוטי ששון פיקוד העורף צילום עיריית חולון   מוטי ששון אורי גורדין פיקוד העורף צילום עיריית חולון

בפגישתם ציין מפקד פיקוד העורף: ״העשייה של העיר חולון מרשימה כן, מוכנותה לחירום. הדבר המשמעותי ביותר בעיניי הוא תרבות ההכנה לחירום ועלינו לעסוק בזה ולהמשיך לתרגל ולהשתפר כל הזמן. התנהגות נכונה בחירום היא הדבר המרכזי והיא מה שיציל חיים. ניכר כי פעילות עיריית חולון הביאה למניעת התפשטות נגיף הקורונה המלווה אותנו גם בימים אלה בעקבות חוסן האזרחים והשותפות הגדולה עם פיקוד העורף. לתחושת הביטחון של האזרחים חשיבות גדולה והיא מהווה כלי מרכזי בהתנהלות אזרחית נכונה בחירום. שיתוף הפעולה בין העיר חולון לפיקוד העורף הוא מבורך ויש לשמור ולחזק אותו כל הזמן. אנו נהיה לצד עיריית חולון לכל שיידרש״.

פיקוד העורף אורי גורדין מוטי ששון ראש העיר צילום עיריית חולון

צילומים מהמפגש: עיריית חולון

ראש העיר, מוטי ששון, סיכם ואמר: "שמחנו לארח בחולון את האלוף גורדין ואת מפקדיו הבכירים. לעיריית חולון קשר הדוק, רציף וטוב עם פיקוד העורף, ואנו הולכים עמו יד ביד, גם בימי הקורונה ובוודאי גם בימים אחרים, וזאת על מנת לשפר את המוכנות העירונית לשעת חירום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרח

את האליפות בהיכל הקרח אתם לא רוצים לפספס

תפריט נגישות