n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פנייה של תושבת המתניידת בכיסא גלגלים הובילה לסיור נגישות מיוחד

חולון: פנייה של תושבת המתניידת בכיסא גלגלים הובילה לסיור נגישות מיוחד

בהמשך לסיור ביצעה נתיבי איילון התאמות בשטח כדי לאפשר תנועה ומעבר נוחים ובטוחים ככל הניתן עבור אנשים עם מוגבלות

אודליה פיטוסי בעת הסיור- צילום נתיבי איילון

חברת נתיבי איילון, המבצעת בימים אלו עבודות ברחוב משה דיין בחולון לטובת הקמת נתיב תחבורה ציבורית חדש ופיתוח תשתיות הרחוב כחלק מפרויקט מקיף לשדרוג מערך התחבורה הציבורית

לאחרונה התקיים בחולון סיור נגישות שגרתי שבעקבותיו בוצעו ההתאמות הנדרשות כדי לאפשר התניידות בצורה נוחה ובטוחה ככל האפשר. בהמשך לכך התקבלה פנייה של אודלי-ה פיטוסי, אשר רק לאחרונה נבחרה לכהן כחברה בוועדת המומחים של האו"ם לאנשים עם מוגבלויות. בפנייתה תיארה פיטוסי את ההתמודדות שלה באזורי עבודות מסוימים בהם היא עוברת ואת האופן שבו מצב הדברים השטח משפיע עליה.

לאור ההבנה של החשיבות בשמירה על הנגישות וההשלכות בפועל עבור אנשים עם מוגבלות בתנועה,  בנתיבי איילון יצרו קשר עם פיטוסי בכדי לעדכן אותה בביצוע התאמות שנדרשו ועל מנת להזמין אותה לסיור עם הקבלן ונציגי החברה, במטרה לראות מקרוב את האתגרים איתם היא מתמודדת בעת המעבר בשטחי העבודות, ולהעביר את החשיבות הרבה של הנושא לצוות הקבלן ולאנשים בשטח.

פיטוסי נענתה להצעה בחיוב ובהמשך לכך נערך עימה סיור משותף עם מנהלי הפרויקט והקבלן אשר היה מוצלח ומרגש, וחשוב מכך סייע להעביר את המסר הכה חשוב ולהדגיש את עניין הצורך במתן נגישות לכולם, בעיקר באזורים בהם מתבצעות עבודות שגורמות לשינוי נתיבי התנועה השגרתיים.

בשיחה עימה היא סיפרה על האופן המהיר שבו טיפלו בפנייתה ושיתפה בכך שהציגו לה לאחר מכן את תחילת השיפור. "מאוד שמחתי שעבדו על זה מיד, באמת חשוב להבהיר שאנשים עם מוגבלות הם חלק מהכלל וצריכים לעבור בבטיחות ובנוחות גם כשמדובר בהסדרים זמניים", שיתפה פיטוסי.

עוד אמרה כי היא "שמחה על ההיענות של נתיבי איילון שלא נפנפו את זה וממש השתדלו לקדם את זה כמה שיותר מהר", והוסיפה כי היא יודעת שזה חשוב לאנשים בחברה ושרוצים לפעול לטובת הנושא.

עדי קין קרני, מ"מ סמנכ"ל מהיר לעיר בנתיבי איילון, סיפרה על חשיבות האירוע מבחינתה: "מדובר בסיור מרגש וחשוב ואנו שמחים על פנייתה של אודלי-ה ועל נכונותה להצטרף לצוות הקבלן בשטח כדי להבין טוב יותר את ההתמודדות והצרכים.

אנו מכירים בחשיבות ובצורך לאפשר נגישות לכולם ומקפידים לתת לכך תשומת לב רחבה לאורך כל הליך התכנון בפרויקטים השונים. כך למשל, אנו עובדים עם יועץ נגישות בכל הפרויקטים ואף קיימנו לאחרונה כנס למנהלי פרויקטים לצורך העלאת המודעות לנגישות בזמן ביצוע. נמשיך לקדם נושא חשוב זה ולפעול בשיתוף עם תושבי האזור כדי לסייע ולהקל על ההתניידות באזורי העבודות ככל הניתן".

התאמות לקראת הנגשה- צילום נתיביי איילון

צילומים מהסיור: נתיבי איילון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240422-WA0006

ערב פסח: בחולון מחכים לשובם של החטופים

תפריט נגישות