n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מרכז הנוער "מקום בלב" נפתח מחדש

חולון: מרכז הנוער "מקום בלב" נפתח מחדש

המקום שהיה סגור במשך חודשיים ופעילותו עברה למרחב הוירטואלי, שב לפעילות רגילה

מרכז הנוער מקום בלב 2 – צילום OU ישראל

אחרי חודשים ארוכים של בידוד והסגר, הפעילות החינוכית הבלתי פורמלית של ארגון הou -בחולון חוזרת להתקיים במרכז הנוער "מקום בלב" במפגשים פיזיים משותפים החל משבוע הבא, תוך הקפדה על כללי משרד הבריאות. כבר בתחילת השבוע הגיעו החניכים והמדריכים להכין את המרכז לפעילות שתתאים להגבלות, ניקו וחיטאו את המקום והציבו עמדות אלכוג'ל.

בחודשיים האחרונים מאז החל הסגר והפעילויות החינוכיות הבלתי פורמליות הוקפאו מרכזי הנוער של ה-OU החליטו להמשיך את הפעילות באופן מלא אך מרחוק. המפגשים עם החניכים עברו לזום וכללו פעילות שבועית קבועה. כמו כן נעשו הרצאות ליום השואה ויום הזיכרון, קריוקי ביום העצמאות, אתגרי אינסטגרם, סרטונים, משחקים, תחרויות ועוד.

"היה לנו ברור שאנחנו לא עוצרים את הפעילות, אלא מעבירים אותה למרחב הווירטואלי", מסביר חיים פלזנר, סמנכ"ל OU ישראל. "הפעילות הקבועה נמשכה כמו תמיד, אבל עשינו התאמות למצב הקיים. דיברנו עם הנוער על המצב ועזרנו להם להתמודד עם הבעיות. התפקיד שלנו היה לחזק אותם ולהרים את המורל. דווקא בימים חסרי וודאות כאלו עוד יותר חשוב לקיים את הקשר ויותר מהכל לשמור את הנוער שלנו פעילים ושמחים. כעת כשמסתכלים על התקופה הזאת לאחור, התחושה היא שדווקא צמחנו מתוך הריחוק וחיזקנו את הקשרים האישיים. אנחנו מאוד מתרגשים ושמחים לחזור לפעילות שוטפת".

רחלי ניניו, מנהלת פיתוח והדרכה ב-OU ישראל, הוסיפה: "בתקופת הקורונה שדרגנו והעמקנו את התשתית והעבודה בדיגיטל עם הצוותים והחניכים של מרכזי הנוער ברחבי הארץ. הפעילויות החינוכיות היו ברמה האישית, קבוצתית וארצית והחניכים לקחו חלק במגוון רחב של תכנים- שיחות, משחקים, אתגרים ועוד. אני שמחה לסכם את התקופה ומתרגשת שבקרוב נוכל לחזור למפגשים רגילים ופעילות שוטפת בשטח".

מנכ"ל  OU ישראל הרב אבי ברמן: "העובדה שלהבת הקשר בין המדריכים לחניכים התעצמה והתגברה דווקא בתקופת הקורונה הזו, משקפת בצורה המזוקקת ביותר את כל היופי והטוב שטמון בעם ישראל. יישר כוח למדריכי המרכזים על עבודתם המסורה ויישר כוח ענק לחניכי המרכזים, מנהיגי המחר. ההתרגשות לקראת החזרה לשגרה נותנת בנו כוחות ותעצומות להמשיך ולתת למען הנוער בישראל".

מרכזי הנוער של ארגון OU ישראל מצמיחים מנהיגות קהילתית צעירה, ומעניקים מענה חברתי חווייתי וערכי לבני נוער רבים. זאת באמצעות מדריכים מקצועיים ותוכנית שנתית הכוללת חוויות, פעילויות ערכיות, סדנאות צמיחה וחיזוק אישי, טיולים, תוכניות בר ובת מצווה, ושאר פעילויות שונות: התנדבות, חגים, עזרה לקהילה ועוד. בצל משבר הקורונה שהוביל לקשיים תקציביים, בשבוע הבא יקיים הארגון קמפיין גיוס המונים על מנת ל אפשר את המשך הקיום ופעילות מרכזי הנוער.

  מרכזי הנוער1 מקום בלב צילום OU ישראל

צילומים: OU ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33 (6)

מופע חגיגי פתח את פסטיבל ימי זמר בחולון

תפריט נגישות