n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מנכ"ל משרד הבריאות ביקר בוולפסון

חולון: מנכ"ל משרד הבריאות ביקר בוולפסון

פרופסור חזי לוי, קיבל סקירה ממנהלת בית החולים הד"ר ענת אנגל, ושמע על הדרכים בהם מתמודד בית החולים עם נגיף הקורונה

חזי לוי ענת אנגל רופאים צילום המרכז הרפואי וולפסון

מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופסור חזי לוי, ביקר היום (ג') במחלקת הקורונה של בית החולים וולפסון בה מאושפזים כעת 12 מטופלים. פרופסור לוי קיבל סקירה ממנהלת בית החולים הד"ר ענת אנגל, שוחח עם הצוותים הרפואיים ושמע על דרכי הטיפול והאתגרים היומיומיים של המאבק בקורונה.

פרופסור חזי לוי: "אני שמח להיות כאן הבוקר בביה"ח וולפסון. במהלך הגל השני נחשף ביה"ח לחולים מרובים, מורכבים, מונשמים. אני חושב שהטיפול פה מצוין ואני שמח לראות את המקצועיות, המסירות ואת הפקת הלקחים.

חזי לוי ענת אנגל רופאים קורונה צילום המרכז הרפואי וולפסון – Copy חזי לוי ענת אנגל רופאים צילום המרכז הרפואי וולפסון

באתי לפה לחזק את הצוות, ואני חייב לומר שיצאתי מחוזק. אני סמוך ובטוח שהחולים שמגיעים לפה מקבלים את הטיפול הטוב ביותר והמתקדם ביותר, ואני מודה לכל הצוות של ביה"ח. אני מאחל לכולנו שמספר החולים יוסיף לרדת ושלא נאתגר את עצמנו בגל שלישי".

חזי לוי ענת אנגל צילום1 המרכז הרפואי וולפסון חזי לוי ענת אנגל רופאים קורונה צילום המרכז הרפואי וולפסון

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "אני רוצה להודות לפרופסור לוי ולהנהלת משרד הבריאות שהגיעו אלינו לוולפסון לראות את הטיפול שניתן כאן במחלקת קורונה.

אנחנו נמצאים בחזית המאבק בקורונה כבר 9 חודשים, וכבר 9 חודשים שכלל הצוותים של ביה"ח נותנים את המענה הטוב ביותר שניתן לחולים מתוך מסירות, מקצועיות ומצוינות. אנו מעודדים מהירידה במספר החולים שמגיעים למחלקות הקורונה, אך מקפידים להיות ערוכים ומוכנים לכל תרחיש עבור מטופלינו".

      חזי לוי קורונה צילום המרכז הרפואי וולפסון חזי לוי ענת אנגל צילום המרכז הרפואי וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות