n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: למעלה מ-110 אלף שקלים, חולקו כמלגות ל-26 סטודנטים

חולון: למעלה מ-110 אלף שקלים, חולקו כמלגות ל-26 סטודנטים

עיריית חולון ומועדון רוטרי חולון העניקו 26 מלגות לסטודנטים תושבי העיר

מלגות רוטרי זום צילום עיריית חולון

בטקס מיוחד שנערך באמצעות הזום העניקו מועדון רוטרי חולון ועיריית חולון בשיתוף עם המכון הטכנולוגי 26 מלגות לסטודנטים תושבי העיר בסכום כולל של 113,000 ₪.

האירוע נערך במעמד ראש העיר מוטי ששון ובהשתתפות נשיא המכון הטכנולוגי חולון פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא רוטרי חולון מוטי קרוטהמר וחברי המועדון. הסטודנטית לינוי טהרני הודתה בשם הסטודנטים לכל השותפים במיזם.

מועדון רוטרי חולון מקיים מזה עשרות שנים את מסורת חלוקת המלגות, המיועדות לסטודנטים תושבי חולון שלומדים לתואר ראשון.

השנה חולקו, כאמור 26 מלגות, כאשר 21 מתוכן בגובה של 3,000 שקל כל אחת, הן בשיתוף עם עיריית חולון (שקל מול שקל) תמורת 30 שעות התנדבות בקהילה בחולון ועוד 5 מלגות, בגובה 10,000 ₪ כל אחת, הן בשיתוף עם עיריית חולון, מספר תורמים פרטיים והמכון הטכנולוגי חולון תמורת 60 שעות התנדבות בקהילה בחולון. מלגות אלה מיועדות רק לסטודנטים של המכון הטכנולוגי.

ראש העיר ששון הודה להנהלה ולמתנדבי רוטרי ולכל התורמים ובירך את הסטודנטים: "עיריית חולון ואני בראשה גאים בהצלחתכם ורואים בכם את דור העתיד שלנו. חשוב מאד שתשקיעו היום בהשכלה שלכם ותתפתחו עד כמה שניתן, על מנת שבהמשך תראו ברכה בעמלכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות