n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: יש גנים בל"ג בעומר

חולון: יש גנים בל"ג בעומר

עיריית חולון תפעיל מחר (שלישי) את הגנים כקייטנה בעזרת סייעות

פעילות בגני ילדים עירוניים בחולון בתקופת הקורונה צילום-עיריית חולון (3)

עיריית חולון תקיים את הלימודים בגני הילדים העירוניים גם בחופשת ל"ג בעומר. על מנת להקל על ציבור ההורים ולשמור על שגרה לילדים, יופעלו הגנים מחר, יום שלישי, 12.5.20, במתכונת קייטנה בעזרת סייעת הגן הקבועה וסייעת נוספת. הגנים יפעלו בהתאם לחלוקת קבוצות הילדים, שנקבעה מראש לפעילות בימי הקורונה, בשעות 14:00-07:55. יום הלימודים יתקיים ללא גננות, למרות רצון רבות מהן לעבוד או להתנדב ביום זה, שכן לא התקבל לכך אישור ממשרד החינוך ומהסתדרות המורים.

הפעלת הגנים התאפשרה הודות להסכם שנחתם בין ההסתדרות לבין מרכז שלטון מקומי, לפיו הסייעות שיעבדו ביום זה יקבלו עבורו שכר וכן, הן תזוכינה ביום חופש נוסף.

ראש העיר, מוטי ששון: "אני שמח שהצלחנו בתוך זמן קצר להיערך להפעלת הקייטנה ו=מודה לאגף גני הילדים ולחברת מוסדות חינוך על ההירתמות המהירה לשיבוץ הסייעות בגנים. בימים אלה, יותר מתמיד, חשוב לשמור על הרצף הלימודי לילדים ולאפשר לכמה שיותר הורים להגיע למקום עבודתם".

פעילות בגני ילדים עירוניים בחולון בתקופת הקורונה צילום-עיריית חולון (1) פעילות בגני ילדים עירוניים בחולון בתקופת הקורונה צילום-עיריית חולון (2)

פעילות גני ילדים בימי הקורונה- צילומים: עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות