n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: זה החודש של סבא וסבתא

חולון: זה החודש של סבא וסבתא

חודש האזרח הוותיק בחולון יוצא לדרך בגרסת הקורונה עם מגוון מופעים, הרצאות ועוד ללא תשלום או בעלות מוזלת

חודש האזרח הותיק איור-דודי שמאי

אירועי חודש האזרח הוותיק יוצאים לדרך עם תוכנית עשירה ומהנה, שהותאמה לימי הקורונה. האירועים יתקיימו השנה בחודשים נובמבר-דצמבר, בארגון השירות לאזרח הוותיק במינהל הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית חולון, רשת קהילה ופנאי ובשיתוף עם תיאטרון חולון.    

ראש העיר, מוטי ששון: "דווקא בימים טרופים אלה חשוב לקיים סוג של שגרה, עד כמה שניתן, ולכן, בחרנו להמשיך את מסורת קיום אירועי חודש האזרח הוותיק, גם אם במתכונת מעט אחרת. האזרחים הוותיקים בחולון מצויים תמיד בלבנו ובמחשבותינו וכולי תקווה כי הם ימצאו עניין וייהנו הנאה רבה מהתוכנית המגוונת".

רבים מהמופעים בכותרת "אירועים קטנים לאנשים גדולים" יתקיימו במתכונת מצומצמת, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ברחבת הדשא בקמפוס חנקין (רח' חנקין 109) בישיבה על כסאות מרוחקים זה מזה. בין האומנים שייטלו חלק: הזמר והגיטריסט אורי הרפז (לשעבר מצמד "הפרברים"), הזמרת והמוזיקאית גילה חסיד, הסטנדאפיסטית דינה אור, הזמרת אילנה כץ, השחקן והסטנדאפיסט שלמה (ג'ינג'י) גולדברג, הקומיקאית יעל קפיטולניק ועוד.

בנוסף, מוצעות גם הרצאות ללא תשלום, שיועברו בזום, בנושאים שונים, בהם: מחווה ליהודה בארקן ז"ל, השפעת המוזיקה על המוח ועל הרגשות, תוחלת החיים הארוכה בסרדיניה, התנהלות כלכלית נבונה ועוד.

 

רכישת כרטיסים למופעים בעלות 20 ₪ לכרטיס- בטל' 03-5023001/2 או באתר hth.co.il בלבד.

לרישום מוקדם להרצאות, יש להיכנס לקישור –https://forms.gle /H9JLBqzPseRGD2Ub8

פרטים נוספים בטל' 03-5590021, בווטסאפ 054-6684859

מידע על כלל האירועים, כולל תאריכים ושעות ניתן למצוא באתר העירוני שכתובתו holon.muni.il

לעדכונים שוטפים אנא היכנסו לדפי הפייסבוק "אזרחים ותיקים – חולון" ו"עיריית חולון".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240424-WA0109

חולון: כבוד לסטודיו MOVEMENTS

תפריט נגישות