n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הרוג בפיצוץ רכב ברחוב ירמיהו

חולון: הרוג בפיצוץ רכב ברחוב ירמיהו

פיצוץ עז החריד את שכונת נווה ארזים. ברכב שהתפוצץ נמצא פצוע ללא סימני חיים שמותו נקבע על ידי אנשי מד"א

פיצוץ רכב אש מטען חבלה צילום תיעוד מבצעי מדא

בשעה 17:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פיצוץ ברכב ברחוב ירמיהו בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על פצוע ללא סימני חיים וקובעים את מותו, ומאבטחים רפואית את כוחות הכיבוי שפועלים לכיבוי הרכב.

החובשים של מד"א גיא סלמן ואליאור יוסף סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכביש את הרכב שהתפרק לגמרי מעוצמת הפיצוץ ועלה באש. ובסמוך אליו רכבים נוספים שניזקו. כוחות הכיבוי והמשטרה פעלו במקום על מנת לכבות את האש. הפצוע שכב על הכביש כשהוא סובל מפגיעות מאוד קשות בגופו ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום."

יוסף שושן, ראש סניף איחוד הצלה בחולון, מסר: "הגענו לזירה באמבולנס איחוד הצלה ומספר חובשים שהיו בסמיכות למקום ונתקלנו ברכב שעולה באש לאחר שלדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ. למרבה הצער גבר כבן 30 ששהה ברכב נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

ככל הנראה הונח מטען חבלה מתחת לרכב שהופעל מרחוק וגרם למותו של הנהג. המשטרה מבצעת סריקות בזירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חבלני המשטרה במסגרת חקירה שנפתחה. מחקירה ראשונית התברר כי ההרוג, תושב חולון-  היה מוכר למשטרה והשתחרר ממאסר לפני מספר חודשים.

משטרה ניידת חבלן צילום שי גלבוע

צילום: שי גלבוע

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

בת ים: מי ראה את בת-אל?

תפריט נגישות