n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הותר לפרסום- גן סיגל הוא גן הזוועות!

חולון: הותר לפרסום- גן סיגל הוא גן הזוועות!

כשנה וחצי אחרי שהתפוצצה פרשת הגננות המתעללות בחולון, הותר לפרסום שם הגן ושמן של הגננות החשודות בהתעללות בילדים חסרי ישע

התעללות בגן בחולון צילום מצלמות האבטחה
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

כתב האישום הוגש היום בצהריים (חמישי) בביהמ"ש המחוזי בתל אביב כנגד אורטל בנימין ורינת ינקו ובביהמ"ש השלום בתל אביב כנגד בעלת הגן- סיגל אדהמי, ורד אברהם, ליבנת אונגר ויפית אשר.

בכתבי האישום במחוזי מופיעים 26 ילדים מתוך 33 ילדים שהיו בגן סיגל. אורטל בנימין ורינת ינקו מואשמות בין היתר במשיכה או גרירה של הפעוטות, הטחה בחוזקה במזרן או על כיסאות; סטירות, בעיטות, כיסוי פעוטות בשמיכה מעל הראש ועוד. הארבע הנוספות מואשמות בביהמ"ש השלום בסעיפים שונים של תקיפת 18 פעוטות הכוללים גם הם הטחות במזרן, סטירות, בעיטות ועוד.

כזכור, הפרשה התפוצצה בקיץ 2019 וההורים לילדים בגן, יצאו במאבק חסר פשרות במטרה לחשוף את שמן של הגננות והסייעות המתעללות. זה לקח חצי שנה והיום ההורים המותשים יכולים לרשום סוף סוף ניצחון בתקופה הקשה שעברה עליהם.

וכך נכתב בין היתר בכתב האישום: "בהזדמנויות רבות במהלך עבודתן בגן, בתדירות יומיומית, תקפו הנאשמות פעוטות שלא כדין, בעודן אחראיות עליהם, לעתים תוך שגרמו להם למכאוב.

בין היתר, בכך שביצעו בהם את המעשים הבאים: אחזו בהם בחוזקה; משכו אותם בידיהם וברגליהם וגררו אותם; הרימו את הפעוטות והטיחו אותם בחוזקה על מזרנים או על כיסאות; סטרו לפעוטות ואף בעטו בהם.

לעתים, "הענישו" נאשמות פעוט שהפריע בכך שהושיבו אותו לפרקי זמן שונים, ממושכים בחלקם, בכיסא תינוק מוגבה"

עם אישור פרסום שמות הנאשמות והגן, מקווים ההורים שבשלב הבא ייעשה הצדק והנאשמות תיכנסנה לזמן ממושך מאחורי סורג ובריח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות