n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הלב הסגול: ניחוח של פלייאוף

הלב הסגול: ניחוח של פלייאוף

הפועל חולון פתחה את משחקי הבית העליון עם ניצחון ענק על אלופת המדינה!

היידן דלטון קהל הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה
היידן דלטון חוגג עם הקהל- צילום: עודד קרני מנהלת הליגה

הלב הסגול

חשבתי שבתוך כל "פסטיבל שטרסבורג", המשחק מול מכבי לא יקבל חשיבות גדולה גם בגלל שהוא בא לנו בהפתעה אחרי שהמנהלת שינתה את סדר המשחקים ודחתה לנו את המפגש שהיה אמור להתקיים מול הרצליה. לשמחתי טעיתי בענק וכשנכנסתי להיכל, הוא כבר היה מלא מפה לפה כולל קיר צהוב של אוהדי מכבי מאחורי הסל.

היכל קהל הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

שיא עונתי של 4300 צופים בחולון

על הפרקט, גיא גודס נאלץ להסתדר בלי השחקן הכי לוהט בארץ- אדם סמית', שקיבל מנוחה. מי שתפס את המשבצת שלו על תקן "יואוווו מה זה היה???"  הוא היידן דלטון הצנום, שידענו שהפוטנציאל בו קיים, אבל לרגע לא חשבנו שדווקא מול מכבי הוא יתפוצץ עם 7 שלשות!

היידן דלטון הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

7 בום! דלטון בהצגת ענק

מי שעזרו לו להכניע את התמנון הצהוב היו טיירוס מגי שחיזק את העובדה שהוא הרבה יותר טוב כשהוא עולה מהספסל וגם כריס ג'ונסון שבא לעבודה כרגיל ויחד עם פרדי בורדיון, לא נתנו לגארדים של מכבי לנשום.

פרדי בורדיון כריס גונסון הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

העוגן ההגנתי של חולוניה- בורדיון וג'ונסון

גודס ויתר על זאק, בידיעה שמכבי יחגגו עלינו מתחת לסל ואנחנו נצטרך לפצות עם הקו האחורי. למזלנו קיבלנו עוד ערב משובח מחוץ לקשת וכמעט כולם השתתפו בחגיגת השלשות מול אלופת המדינה שהגיעה להיכל הסגול עם 9 ניצחונות רצופים ששמחנו מאוד לקטוע.

הדקה האחרונה נמשכה חצי שעה כי אנחנו חייבים לעבור כמה אירועי לב לפני שנרשום ניצחון על מכבי. הסוף היה טוב ואנחנו עם הפנים לצרפת בתקווה שהמשחק ביום רביעי שעבר, היה גם האחרון העונה בחולון במסגרת הליגה האירופאית.

היידן דלטון טיירוס מגי הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

46 נקודות משותפות- דלטון ומגי

אני קורא בתגובות שלאחר המשחק את אוהדי מכבי מתנחמים בכך שההפסד הגיע "יום וחצי אחרי ברצלונה ויכולת רעה של וילביקין, אז אפשר להבין" אז תרשו לי להזכיר לכם ידידי מההיכל ביד אליהו, שחולוניה סיימה חודש עם ממוצע של 3 משחקים בשבוע, הגיעה למשחק בלי אדם סמית, על הפרקט עצמו שיחקנו עם 3 זרים כי רגלנד וקייזר פחות הגיעו והרכז השני שלנו מתאושש מפציעה (מה באמת קורה ניב? יאללה תחזור, מתגעגעים), אז בחייאת… תוותרו על התירוצים, היינו פשוט יותר טובים מכם, לא בפעם הראשונה ואני מקווה שגם לא בפעם האחרונה. שלישי צרפת, שבת כפר בלום. אין זמן לנוח!

  אוהדים קהל הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה

כל הצילומים: עודד קרני, מנהלת הליגה

סגול

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות