n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אזור: הפעוט ננעל ברכב, המתנדב רץ יחף לחלץ אותו

אזור: הפעוט ננעל ברכב, המתנדב רץ יחף לחלץ אותו

פעוט ננעל בשגגה ברכב. מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום. "מרוב מהירות המתנדב יצא לחלץ כשהוא יחף"

צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

הבוקר (ראשון) בשעה 7:33 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו, ברחוב השלום באזור.

רון בונן, סג"מ חולון בת ים ובנימין בונן, אחראי ציוד של הסניף המקומי, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את הפעוט בשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.

רון מספר: "הקריאה תפסה אותי תוך כדי הכנת הילדים לקראת יום הלימודים. עזבתי הכל ויצאתי למקום יחד עם בני בנימין, שמרוב מהירות אף לא הספיק לנעול נעליים.

מיד כשהגענו התחלנו בפעולות באמצעות הציוד הייעודי של ידידים, ובתוך כדקה פתחנו את הרכב והשבנו את הפעוט לידי הוריו המודאגים. ההורים היו מופתעים ממהירות ההגעה ומהפתיחה החלקה והמקצועית. סיפוק גדול להתחיל שבוע עם חילוץ שכזה".

האב הוסיף: "כעת אחרי שהצלחתי להסדיר את הנשימה, אני חיב לומר תודה רבה לארגון ולמתנדבים שהגיעו לחלץ. נתקלתי לא אחת בפרסומים על חילוץ ילדים שנעשו על ידי מתנדבי ידידים, והיום זה פגש גם אותי. נפעמנו מהמהירות, מהמקצועיות ולא פחות חשוב מהאנושיות של המתנדבים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חגיגות עצמאות

יום העצמאות ברחובות: והתושבים יחליטו מה יהיה אופי החגיגות

תפריט נגישות