n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / ראש עיריית לוד: הזדרזו! ההרשמה לדירות בהנחה תסתיים ב-29.3.22

ראש עיריית לוד: הזדרזו! ההרשמה לדירות בהנחה תסתיים ב-29.3.22

ראש העיר על רקע התקדמות החפירות ותנופת הפיתוח בנופי בן שמן
ראש העיר על רקע התקדמות החפירות ותנופת הפיתוח בנופי בן שמן. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, פונה לכל הזוגות הצעירים תושבי העיר, להזדרז בימים הספורים שנותרו ולהשתתף בהגרלה הדירות בלוד. "מחירי הדירות המוצעות בהגרלות בפרויקטים החדשים בלוד, נמוכים במאות אלפי שקלים משווי השוק, ומדובר בבשורה אדירה נוכח המספר העצום של הדירות המוצעות למכירה בלוד במחיר מופחת. אני קורא לכם לנצל את ההזדמנות לרכוש דירה בהנחה משמעותית ביותר – עבור מי שיזכה בהגרלה,  בעיר לוד אשר מתפתחת בצעדי ענק ודוהרת לעתיד מרהיב, עם היקף בינוי חסר תקדים, מעטפת תשתיות מתקדמת, מהפכה חינוכית, תחבורתית ותיירותית".

השבוע הקים ראש העיר חמ"ל מיוחד מבין צוות עובדות העירייה, אשר חייגו אל כ-1,000 זכאים תושבי העיר, להירשם להגרלות על 1,420 הדירות המוזלות המוצעות למכירה במסגרת תכנית 'דירה בהנחה' של ממשלת ישראל. התושבים קיבלו מידע על ההגרלות, הזכאות, היכן ניתן להירשם ועוד, והתבקשו להזדרז.

ראש העיר ציין כי נשארו עוד ימים בודדים כדי להירשם להגרלה: "יש כיום בלוד 1,420 דירות שיוגרלו בחודש הקרוב במסגרת 'דירה בהנחה' של הממשלה, וברצוני שכל תושב בן העיר יתמודד לצד אוכלוסייה טובה מרחבי הארץ, על הדירות האלו", ציין רביבו. 

לפני כן, סייר ראש העיר במתחמים של היזמים וחברות הנדל"ן הגדולות אשר בונות בשכונות החדשות בן שמן וניר צבי בלוד ואף התראיין בשטח לתכנית 'ערב' עם שי שטרן שמשודרת בכאן 11, בו קרא לזוגות להשתקע בלוד. "אל תפספסו את ההזדמנות ההיסטורית!", ביקש רביבו מהזוגות הצעירים של העיר. "לוד היא הדבר הגדול הבא, מרכז המגורים והתעסוקה הראשי בלב המדינה. אני קורא לכם לבוא אלינו, נעניק לכם ולכל התושבים מעטפת כוללת ואנו פותחים את שערינו לכול. הזדרזו – ההרשמה תסתיים ביום ג' 29.3.22".

 

בראיון לשי שטרן קורא לזכאים מלוד ומכל הארץ להשתקע בלוד
בראיון לשי שטרן קורא לזכאים מלוד ומכל הארץ להשתקע בלוד. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות