n
דף הבית / צרכנות / משקפי שמש קונים בחורף? הנה הזדמנות שכדאי להכיר

משקפי שמש קונים בחורף? הנה הזדמנות שכדאי להכיר

כולנו כבר יודעים שמשקפי שמש בקיץ זה פריט חובה, לא רק בגלל שמדובר באקססורי שהוא פשוט הכרחי, בעיקר אם בחרנו במותג כזה או אחר, אבל לא רק.

ליעד מרום canva משקפי שמש בחורף (1)
צילום:canva

גם לא בגלל שבאמת של החיים, הבחירה של משקפי שמש מעידה גם על בחירת אופי, דימוי וחתימה אישית- משקפי השמש מגנים על העיניים הכה רגישות שלנו מפני קרני השמש המזיקות- אלה נוכחות גם בחורף.

הכצעקתה?

אמנם בימי החורף מזג האוויר סגרירי מעכיר את האווירה ואת התאורה, וכל הבוהק הקייצי מקבל גוון אפור צהוב בישראל, אבל בחורף הישראלי, כמו בחורך הישראלי- אורכו שבועיים בממוצע וכל השאר מוקדש לדיבורים עליו. בפועל אנחנו לא רק נהנים משפע של ימים שמשיים וחמימים בחורף שלנו, אלא שהשמש יותר מפציעה החוצה ממה שהיא לא, גם בימים גשומים במיוחד, ובמצב כזה- כשאין וודאות בנוגע לכמויות השמש ביום נתון, לא לוקחים סיכונים.

החשיפה לשמש והבעיות שזו טומנת בחובה ידועות כבר מזמן. נכון, חשיפה מידתית היא חיונית, הכרחית ובריאה, אבל הכוונה בחשיפה מידתית היא לפרק זמן של כרבע שעה בממוצע, שזה משמעותית הרבה פחות ממה שאנחנו נחשפים לשמש, גם בימי החורף בישראל.

חשיפה גבוהה לשמש נושאת בחובה סכנות רבות, כאשר משקפי שמש מספקים לא רק הגנה מפניהם, אלא מוסיפים המון שיק ומשדרגים את המראה הכללי באופן משמעותי. משקפי שמש יש בהם גם אמירה אישית, כמו למשל במשקה של משקפי שמש רייבן, שהם לא רק הצהרת אופנה, אלא גם הצהרת סגנון וסטטוס, בכל זאת, למשקפי הטייסים האלו יש היסטוריה.

אז, אחת ולתמיד- מה התפקיד של משקפי שמש בחורף? אותו תפקיד כמו בקיץ, רק קצת פחות.
גם בחורף, כאמור, אנחנו סובלים מאותם הדברים כמו בקיץ וחשופים בדיוק לאותם המזיקים, הרעלנים והסיכונים גם בחורף. גם בחורף יש קרינה לשמש וגם בחורף יש זיהום אוויר. משקפי שמש מספקים הגנה לא רק מפני השמש אלא מפני כל ההתרחשות הסביבתית, בפרט כאשר מדובר על סביבה עירונית שסובלת מזיהום אוויר, יש מפני מה להישמר.

הקרינה וזיהום האוויר גורמים לקמטים וכתמים ופוגמים בנראות והחיוניות של עור הפנים והעיניים ובעוד שלא ניתן להמנע מאלו לחלוטין ניתן בהחלט להשמר מפניהם בכל מני דרכים ואופנים. קרם הגנה ומשקפי שמש הם בסיס הכרחי וחיוני, מדי יום, בכל פעם שיוצאים מהבית, לא משנה באיזו עונה של השנה מדובר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות