n
דף הבית / צרכנות / מה צריך לחפש כשקונים ביטוח בריאות מומלץ?

מה צריך לחפש כשקונים ביטוח בריאות מומלץ?

רכישת ביטוח בריאות לאדם יחיד, למשפחה או ביטוח בריאות קבוצתי לעובדים, יכולה להיראות משימה מרתיעה בהתחלה, אבל התהליך אינו צריך להיות מסובך

anybit.co.il ביטוח בריאות מומלץ
צילום: PIXABAY

יש כמה שיקולים שצריך לקחת בחשבון כשמחפשים ביטוח בריאות מומלץ. המחיר הוא תמיד שיקול חשוב ולעתים יהיה קשה לאמוד את התמורה שמקבלים בעד התשלום.

האמת היא שההחלטה על ביטוח בריאות מסתכמת בסכום שאתם רוצים לשלם. כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם בכל חודש? כמו עם כל ביטוח אחר, ככל שתשלמו יותר כסף מדי חודש, כך יהיה לכם כיסוי כספי גבוה יותר במקרה של הוצאות בלתי צפויות. הנה המידע הבסיסי אבל החיוני שכדאי שתיקחו בחשבון כשאתם קונים ביטוח בריאות מומלץ.

 

הפרמיה החודשית של ביטוח בריאות מומלץ

זו העלות הכוללת של פוליסת ביטוח בריאות שתשלמו מדי חודש. סכום התשלום תלוי בהטבות הכלולות בפוליסה. שימו לב: סכום זה נפרד מסכום ההשתתפות העצמית.

כדי למצוא ביטוח בריאות מומלץ ולשמור על עלות נמוכה, יש שתי אפשרויות שיסייעו לכם לחסוך כסף: סכומי ההשתתפות העצמית וההחזר הכספי שתקבלו.

 

סכום ההשתתפות העצמית

ההשתתפות העצמית היא סכום בשקלים מוגדר שמבוטחים נדרשים לשלם לפני שחברת הביטוח תשלם עבור מרבית השירותים שהיא מציעה. זהו הסכום הכולל שהמבוטחים צריכים לשלם עבור כל ההוצאות הרפואיות שיקבלו במהלך תקופת הכיסוי שלהם. הוצאות רפואיות מכוסות לאחר סכום זה ישולמו על די חברת הביטוח בהתאם לפוליסה.

סכום השתתפות עצמית גבוה יעיל במיוחד למבוטחים שרק לעתים רחוקות מתייעצים עם רופאים או רוכשים תרופות מרשם.

 

כי אם אתם לא מתכוונים להשתמש בביטוח, למה לשלם עליו יותר?

גם עם תוכנית השתתפות עצמית גבוהה, עדיין תהיו מכוסים במקרה חירום, ולמרות שעדיין תצטרכו לשלם את סכום ההשתתפות העצמית, הביטוח עדיין זול יותר מהעלות של מרבית טיפולי החירום. תוכנית השתתפות עצמית גבוהה היא אופציה נהדרת עבור מבוטחים שבריאותם טובה.

מצד שני, אנשים שיש להם הרבה הוצאות רפואיות, כמו ניתוחים, יחסכו יותר כסף עם בחירת פוליסת ביטוח בריאות מומלץ שיש לה סכום השתתפות עצמית נמוך.

 

רשת רופאים שמספקים שירותים לחברות ביטוח

כשאתם או ילדיכם חולים, ואתם מתייעצים עם הרופא הפרטי המועדף עליכם רק כדי לגלות שפוליסת הביטוח שלכם אינה מתקבלת אצל רופא זה, אתם נאלצים לשלם מכיסכם את עלות הטיפול ולקוות שהפוליסה שלכם תכסה את הטיפול, גם אם הוא נמצא מחוץ לרשת, או שתצטרכו לחפש רופא חדש שאינו מוכר לכם.

לכן חשוב לבדוק אם הרופאים שאתם מעוניינים לקבל מהם טיפולים, או בתי החולים והמרכזים הרפואיים מהם אתם מעוניינים לקבל שירותים רפואיים, מכוסים במסגרת הביטוח, ובמקרה שכן, מבחינתכם זהו באמת ביטוח בריאות מומלץ ומשתלם.

 

חשוב להבין בדיוק מה פוליסת ביטוח בריאות מכסה

כך, למשל, לחלק מפוליסות ביטוחי הבריאות אין רשת רופאים שעובדים עם חברות הביטוח, כלומר, הביטוח ישלם סכום על בסיס השירות שניתן כמעט אצל כל הרופאים או המרכזים הרפואיים.

במקרה זה, עדיף לבדוק עם חברת הביטוח שלכם על מנת להבין מה היא מכסה, ולוודא שהתמחור עולה בקנה אחד עם מה שמשלם הביטוח.

 

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות