n
דף הבית / צרכנות / למה כדאי לעשות ביטוח מקיף לרכב?

למה כדאי לעשות ביטוח מקיף לרכב?

הרכב של כל אדם מהווה נכס חשוב מאוד ויקר מאוד בחייו. על מנת לשמור על הרכב עד כמה שניתן ובכדי לספק לכם את ההגנה הכלכלית הטובה ביותר בכל מקרה שעלולה להתרחש בגין נהיגה ברכב, אין ספק שכאשר מגיע הרגע שבו עליכם לבחור פוליסת ביטוח רכב, הרי שעליכם לבחור את פוליסת הביטוח שתציע לרכב שלכם וכמובן, לכם, את המקסימום מבחינת הכיסויים השונים.

ליעד מרום-ביטוח מקיף -canva
צילום:canva

על אף שיתכן מאוד שמדובר על פוליסת ביטוח רכב שהמחיר שלה יהיה גבוה מכלל הפוליסות האחרות, אין ספק שהידיעה שאתם מכוסים מכל הבחינות בהחלט שווה את זה.

ביטוח רכב- במה מדובר?

ביטוח רכב הוא ביטוח אשר על פי החוק כל בעל רכב חייב לבטח בו את הרכב שלו מדי שנה בשנה. הביטוח שחובה לעשות על פי החוק קרוי: ביטוח חובה. מדובר למעשה על פוליסה המציעה כיסוי בסיסי ביותר ולכן, מרבית הנהגים אינם יבחרו בביטוח חובה בלבד. מלבד ביטוח חובה ניתן למצוא כיום גם פוליסת ביטוח אשר קרויה: ביטוח צד ג, שמהווה ביטוח שמעניק לנהג הגנה כלכלית במקרה שבו היה מעורב בתאונה שהוא גרם לה ובגינה נגרם נזק לרכוש של אדם אחר או לרכוש ציבורי. לא מעט נהגים בוחרים באופציה של ביטוח צד ג שכן, מצד אחד המחיר שלה לא מאוד גבוה ומצד שני היא מציעה כיסוי רחב יותר מהכיסוי שמציע ביטוח חובה. פוליסת ביטוח נוספת המוצעת על ידי חברות הביטוח היא פוליסת ביטוח מקיף. מדובר בפוליסה היקרה ביותר אצל חברת הביטוח כולן, אך לא מעט בעלי רכב יעידו כי היא בהחלט שווה את ההשקעה הכלכלית.

מהו ביטוח מקיף?

הביטוח המקיף מהווה כיום את המוצר הביטוחי המציע ת הכיסוי המקיף ביותר לרכב המבוטח. הפוליסה מספקת הגנה במגוון רחב של תרחישים שונים כגון: מקרים שבהם נגרמים נזקים שונים לרכב שלכם, מקרים שבהם חלקים יקרים מאוד ברכב דורשים החלפה, מקרים שבהם הרכב שלכם נגנב ועוד. מחיר הפוליסה משתנה מחברת ביטוח אחת לאחרת ובהתאם לנתונים שונים כגון: מהו מחיר המחירון של הרכב, האם מדובר על רכב חדש או ישן, האם בפוליסה אתם מעוניינים לכלול פוליסה ייעודית לנהג חדש או נהג צעיר, כמה נהגים נוהגים על הרכב ועוד.

מדוע כדאי לבחור בפוליסת ביטוח מקיף?

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי פוליסת ביטוח מקיף או אולי בכלל ביטוח צד ג, חשוב מאוד שתדעו שאם הרכב שלכם חדש או אם יש סיכוי טוב שלרכב שלכם יגרם נזק כלשהו וזאת בשל העובדה שאתם גרים באזור שבו אחוזי הפשיעה גבוהים או שנוהג עליו נהג חדש, הרי שאין ספק שכדאי לכם לבחור בביטוח מקיף. אם הרכב שלכם כבר ישן ופחות שימושי אולי הביטוח המקיף פחות ישתלם לכם, אך אין ספק שאם הרכב שלכם שווה מבחינה כספית, כדאי מאוד לבחור בביטוח מקיף אשר יספק לכם את הכיסוי האיכותי ביותר במגוון רחב של מצבים.

על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר לפוליסת ביטוח מקיף, חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות ולבחור בחברה שמציעה לכם את ההצעה הטובה ביותר לפוליסת ביטוח מקיף מכל הבחינות.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות