n
דף הבית / צרכנות / כל מה שאתם צריכים לדעת על חידוש אמבטיה

כל מה שאתם צריכים לדעת על חידוש אמבטיה

האמבטיה "עשתה את שלה"? רוצים להקנות לאמבטיה שלכם את המראה הבוהק והמנצנץ שכבר נעלם ממנה? ישנן כמה דרכים עיקריות לחידוש האמבטיה

אמבטיה 1
צילום: צ'יבי אמבטיות

חדר האמבטיה הוא ללא ספק אחד החדרים בבית עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להיות החדר המפנק של הבית. לא פעם, רבים מאיתנו דואגים לתחזוקה שוטפת מוקפדת הן בשל אופי חדר האמבטיה הדורש זאת והן בשל האופי המאוד מפנק שיש לאמבטיה ולחדר אמבטיה בבית, אך קורה כי האמבטיה מאבדת, עם הזמן, את המראה היפה שלה.

 

מה עושים כשהאמבטיה כבר "גמורה"?

כשבוחנים את חדרי הבית, אין מראה עיניים יותר עצוב מאשר אמבטיה שכבר ניכר ש"עשתה את שלה", זה לא משנה אם זה נובע מלכלוך שהצטבר לאורך השנים או מחומרי אמבטיה שגורמים למראה להיות עייף. חשוב שתדעו שיש איך לחדש את מראה האמבטיה שלכם.

 

3 דרכים עיקריות לחידוש אמבטיה

אם אתם רוצים להחזיר את הבוהק החדש את האמבטיה שלכם ולהחזיר את חדר האמבטיה לשימוש כחדר מפנק ומזמין, יש כמה דרכים עיקריות לחידוש האמבטיה.

 

1) צביעת אמבטיה

הדרך הזו היא מהפחות מומלצות מכמה סיבות. ראשית נסביר על האפשרות. ישנם צבעים הנמכרים כיום המתאימים לצביעת אמבטיות. יחד עם זאת, התוצאות נראות מרשימות בעיקר בקטלוגים והניסיון שלנו מלמד אותנו כי בסופו של דבר התוצאות הן לא מרשימות כמו שהיינו רוצים שיהיו ולא מחזיקות לאורך זמן כמו למשל ציפוי אמבטיה או הלבשת אמבטיה.

2) ציפוי אמבטיה

תהליך ציפוי אמבטיה הוא מהיר המשיג תוצאות של אמבטיה נוצצת כחדשה בצורה נוחה וחסכונית. התהליך אינו מתאים לאמבטיות פח והוא מבוצע בכמה שלבים: ליטוש האמבטיה, הכנת חדר האמבטיה, התזת חומרי ציפוי. ההליך לוקח שעות בודדות ולאחריו יש צורך בהמתנה של כ 24-48 שעות עד לייבוש מלא על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. ציפוי אמבטיה מאפשר קבלת מראה מחודש לחלוטין של האמבטיה ובכך להחזיר את הפינוק אל החדר המפנק בבית.

3) הלבשת אמבטיה

מדובר במשהו שהוא ממש פשוטו כמשמעו – הלבשת אמבטיה חדשה על האמבטיה הקיימת. אמנם החדשה תהיה מעט קטנה יותר מקודמתה, שכן, היא מולבשת עליה. הלבשת אמבטיה הוא תהליך קצר של שעות ספורות ואינו דורש המתנה לייבוש או לאחר מכן לכל צורך אחר. הלבשת אמבטיה מחזיר את המראה החדש לגמרי לאמבטיה הישנה שלכם, כי היא למעשה מוחלפת בזו החדשה.

 

אם אתם רוצים להנות מהשהות שלכם באמבטיה ואתם רוצים להקנות לאמבטיה שלכם את המראה הבוהק והמנצנץ שכבר נעלם ממנה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ובצ'יבי אמבטיות נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ לכם בנוגע לשיטה המומלצת עבורכם לחידוש חדר האמבטיה.

 

 

אמבטיה 2
צילום: צ'יבי אמבטיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות