n
דף הבית / צרכנות / בוחרים נכון: 5 טיפים לבחירת חשמלאי

בוחרים נכון: 5 טיפים לבחירת חשמלאי

ישנם איסנפור אנשי מקצוע וחשמלאים אשר נמצאים כיום בשוק, בשביל אלו מכם המתבלבלים מהכמויות הגדולות של אנשי המקצוע, ריכזנו עבורכם כמה טיפים כיצד לבחור חשמלאי

חשמלאי
צילום:freepik

קצר בכל הדירה? החשמל לא מפסיק לקפוץ? אולי זה הזמן להזמין חשמלאי שיאתר את התקלה ויתקן אותה. אז לפני שאתם מתקשרים אליו, קבלו 5 טיפים שיסייעו לכם לבחור את החשמלאי שלכם.

 

רישיון

לפני שאנחנו בכלל מדברים על פרמטרים כמו אמינות וזמינות, הפרמטר הכי חשוב עבורכם לפני שאתם מזמינים אליכם חשמלאי הביתה הוא הרישיון. לפני שאתם מזמינים את החשמלאי הביתה, ודאו שהוא מחזיק ברישיון חשמלאי מורדה בתוקף.

זה נכון שיש סוגים שונים של רישיונות והרשאות לביצוע עבודות, אך גם אם אינכם בקיאים בכל הסוגים, לפחות דרשו מהחשמלאי שישלח לכם תמונה של הרישיון.

על גבי הרישיון צריכה להופיע גם תמונה של החשמלאי, כך שכשהוא מגיע אליכם הביתה, תוכלו לדעת אם זה באמת הוא או שאולי הוא שלח אליכם עובד אחר.

 

ניסיון

כאמור, חשמל זה לא משחק ילדים ואתם לא רוצים להיות עכברי ניסיון של חשמלאי לא מנוסה. לכן, ודאו שלחשמלאי יש ותק בתחום ושהוא אכן מנוסה בפתרון התקלה הספציפית שאתם חווים כרגע בבית.

 

זמינות

במידה והתקלה שלכם סובלת דיחוי, אין כמובן שאין טעם להיכנס ללחץ ותוכלו להזמין את החשמלאי בקצב שלכם. אולם, במידה ומדובר בקצר כללי בכל הבית או ריח שרוף מלוח החשמל, ודאי תרצו שהחשמלאי יגיע אליכם כמה שיותר מהר.

במצב כזה, בחרו חשמלאי זמין מאזור מגוריכם, כזה שיוכל להגיע מיד ולהציל אתכם מהמצב. אם אתם צריכים חשמלאי בתל אביב למשל, עדיף שתזמינו אחד שגר בסמוך לעיר ויכול להגיע כמה שיותר מהר.

 

אמינות

זה נכון שאין כמו ניסיון איי מול חשמלאי, על מנת לדעת אם הוא אמין או לא. אך עדיין, גם אם אתם לא מכירים אותו וזו הפעם הראשונה שהוא עומד לבצע אצלכם עבודה, עדיין תוכלו להתרשם משיחת הטלפון איתו.

חשמלאי מקצועי ואמין לא יגיד לכם שיהיה בסדר ושהוא חשמלאי על שיכול לטפל בכל תקלה בעיניים עצומות. ההיפך, הוא ישאל אתכם שאלות מנחות על מנת להשיג כמה שיותר מידע על העבודה שהוא צריך לבצע וישתף אתכם בסוג התיקון עליו הוא ממליץ, באם הוא יודע מראש כמובן.

 

אחריות

ודאו מראש כמה חודשי אחריות מתכוון החשמלאי להעניק לכם על השירות. לכל עבודה יש את סוג האחריות שלה, בין אם ארוכה או קצרה יותר, לכן מומלץ לוודא זאת מראש מול החשמלאי.

בנוסף, דרשו ממנו לציין את תוקף האחריות על גבי הצעת המחיר ועל החשבונית שהוא נותן לכם בתום העבודה.

שמרו את החשבונית ואל תתפתו לוותר עליה, למעשה היא תעודת האחריות שלכם לעבודה שבוצעה.

אז במידה ואתם מתכוונים להזמין חשמלאי, תהיו בטוחים שאנו בחשמלאים IL נשלח אליכם את החשמלאי המקצועי והאמין ביותר, על מנת שאתם תוכלו להיות בראש שקט

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות